Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af juul
Jeg hopper muligvis også med på vognen.
Jeg bor ved Slagelse
Af larssoe
Sikke et arbejde og sikke en tråd...

Her er listen over interesserede. Vi er efterhånden ved at rydde lageret totalt i England...

Uberhof Ålborg 37”
HenrikIb ???
Mamut5 Sydfyn 42”
cje87 Ikast 42”
vlx 46”
Flydedokken Ålborg 46”
larssoe Høng/Sjælland 42”
parasound 46”
Mr Topshot 37”?
Flaric ???
panch 37”/42”
rem79 42”
Jesdk 46/52”
Mini007 Odense 42”
Vinkender ?? ???
Furious jt Ålborg 46”
Vangsgaard 42”
Nhermansen 42”
Hwhdk 42”
Mollerdrengen 37”/42”
Mr Fatz 42”
Rasped 42”/46”
Larspost Frederikshavn 42”
Bech Odense 37”
Atlantis Herning 46”

Jeg har i øjeblikket ikke det store overblik og ved ikke helt hvordan vi skal organiseret det. Jeg kan godt se ideen i at jer fra Nordjylland får leveret en palle sammen. Desværre er der ikke rigtig nogen fra mit område på listen :((
Af cje87
Lasse kan du ikke lige skrive om text-tv virker og om alt i det hele taget virker som det skal når du engang kommer hjem og får sat det op? :)
Af mamut5
Hey alle,

venter med meget stor spænding på at høre mere fra dig lasse.

okay lækkert at høre lars. tak for dit arbejde ;) !

jeg bor på sydfyn så "depot" i odense kunne være en mulighed. længere væk end der, tiltaler ikke mig. så vil jeg hellere betale det andet beløg og få det direkte til døren.

umiddelbart er det et 42" jeg er ude efter.
Af larssoe
juul skrev:Jeg hopper muligvis også med på vognen.
Jeg bor ved Slagelse
Hej Juul.

Så kunne vi evt. få leveret sammen. Jeg er netop flyttet fra Slagelse til Høng nord for Slagelse.

Hvilken model er du interesseret i?
Af mamut5
haah det går stærk med folk poster herinde :)

ser det ikke allerede ud til at 42" er ved at være out of stock?? vi er jo en del som er vilde efter den model.
Af flydedokken
Ja vi er blevet en del flere nu. Ved ikke lige hvordan vi kan organisere det her bedst. Og hvordan gør vi når vi bestiller, så Krish ved at det er os der skal have rabatten? Kan jo godt ske der er andre i DK der bestiller samtidig med os?
Af parasound
ER der nogen som har et overblik over hvad de forskellige modeller koster inklusiv alt og hvad med vægbeslag med gratis

bor Skelby 4160 Herlufmagle næsten ved Larssoe

46" eller 52"
Af larssoe
Jeg har lige snakket i telefon med Krish himself...

Han har blokeret en del af hans varelager til os. Han havde over 50 stk af 46" på lageret så ikke noget problem der.

Han havde en liste med depoter der kunne leveres til i Danmark.

Der var 19 steder så det burde være muligt at koordinere noget for i hvert fald nogle på listen. (Odense og Ålborg var selvfølgelig i mellem)

Jeg forklarede at vi lige skulle buge lidt tid til at organisere det og få bekræftet de enkelte ordre (vi skal jo høre lidt fra lassel i aften) og han sagde "no problem mr" på gebrokkent indisk/engelsk. :)
Af larssoe
PS: Jeg får ikke det mindste mere ud af det her end nogen af jer andre. Så jeg kunne godt bruge lidt hjælp. Evt. kan folk selv prøve at finde sammen i leverance-grupper for at spare fragten.
Af mollerdrengen
Bor i skanderborg ved århus... ved dog ikke helt endnu om det skal 37" eller 42"
Af parasound
Hej Larssoe

Du har snakket med Himself ikk hvad med priserne inklusiv alt og vægbeslag til skærmen da de fleste jo gerne vil havde ca hvad det vil koste med alt fpr f.eks 37" 42" 46" 52"

og vi kunne jo hente vores Sharp skærm i Slagelse da vi er 3 ved Slagelse dig Larssoe Juul og mig selv Parasound.

Er der nogen der ved hvor langt tid det tager at få disse skærme fra England og hvornår sætter vi gang i noget?????
Af flydedokken
Hvad skal vi gå sammen med leverance i Aalborg? Larspost, furious jt og Uberhof?
Alt efter hvordan det går med lassel selvfølgelig!!
Af cje87
larssoe skrev:Jeg har lige snakket i telefon med Krish himself...

Han har blokeret en del af hans varelager til os. Han havde over 50 stk af 46" på lageret så ikke noget problem der.

Han havde en liste med depoter der kunne leveres til i Danmark.

Der var 19 steder så det burde være muligt at koordinere noget for i hvert fald nogle på listen. (Odense og Ålborg var selvfølgelig i mellem)

Jeg forklarede at vi lige skulle buge lidt tid til at organisere det og få bekræftet de enkelte ordre (vi skal jo høre lidt fra lassel i aften) og han sagde "no problem mr" på gebrokkent indisk/engelsk. :)

Kan man se hvor de depoter er et eller andet sted?

Jeg er som sagt fra Ikast... er der andre i det område der er med? Så der var en fra Herning... Skanderborg er også fint med mig...
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 33