Log ind med sociale netværk
28 feb 2007, 16:29
Sikke et arbejde og sikke en tråd...
Her er listen over interesserede. Vi er efterhånden ved at rydde lageret totalt i England...
Uberhof Ålborg 37”
HenrikIb ???
Mamut5 Sydfyn 42”
cje87 Ikast 42”
vlx 46”
Flydedokken Ålborg 46”
larssoe Høng/Sjælland 42”
parasound 46”
Mr Topshot 37”?
Flaric ???
panch 37”/42”
rem79 42”
Jesdk 46/52”
Mini007 Odense 42”
Vinkender ?? ???
Furious jt Ålborg 46”
Vangsgaard 42”
Nhermansen 42”
Hwhdk 42”
Mollerdrengen 37”/42”
Mr Fatz 42”
Rasped 42”/46”
Larspost Frederikshavn 42”
Bech Odense 37”
Atlantis Herning 46”
Jeg har i øjeblikket ikke det store overblik og ved ikke helt hvordan vi skal organiseret det. Jeg kan godt se ideen i at jer fra Nordjylland får leveret en palle sammen. Desværre er der ikke rigtig nogen fra mit område på listen
Her er listen over interesserede. Vi er efterhånden ved at rydde lageret totalt i England...
Uberhof Ålborg 37”
HenrikIb ???
Mamut5 Sydfyn 42”
cje87 Ikast 42”
vlx 46”
Flydedokken Ålborg 46”
larssoe Høng/Sjælland 42”
parasound 46”
Mr Topshot 37”?
Flaric ???
panch 37”/42”
rem79 42”
Jesdk 46/52”
Mini007 Odense 42”
Vinkender ?? ???
Furious jt Ålborg 46”
Vangsgaard 42”
Nhermansen 42”
Hwhdk 42”
Mollerdrengen 37”/42”
Mr Fatz 42”
Rasped 42”/46”
Larspost Frederikshavn 42”
Bech Odense 37”
Atlantis Herning 46”
Jeg har i øjeblikket ikke det store overblik og ved ikke helt hvordan vi skal organiseret det. Jeg kan godt se ideen i at jer fra Nordjylland får leveret en palle sammen. Desværre er der ikke rigtig nogen fra mit område på listen
28 feb 2007, 16:30
Hey alle,
venter med meget stor spænding på at høre mere fra dig lasse.
okay lækkert at høre lars. tak for dit arbejde
!
jeg bor på sydfyn så "depot" i odense kunne være en mulighed. længere væk end der, tiltaler ikke mig. så vil jeg hellere betale det andet beløg og få det direkte til døren.
umiddelbart er det et 42" jeg er ude efter.
venter med meget stor spænding på at høre mere fra dig lasse.
okay lækkert at høre lars. tak for dit arbejde
jeg bor på sydfyn så "depot" i odense kunne være en mulighed. længere væk end der, tiltaler ikke mig. så vil jeg hellere betale det andet beløg og få det direkte til døren.
umiddelbart er det et 42" jeg er ude efter.
28 feb 2007, 16:38
Ja vi er blevet en del flere nu. Ved ikke lige hvordan vi kan organisere det her bedst. Og hvordan gør vi når vi bestiller, så Krish ved at det er os der skal have rabatten? Kan jo godt ske der er andre i DK der bestiller samtidig med os?
28 feb 2007, 16:58
Jeg har lige snakket i telefon med Krish himself...
Han har blokeret en del af hans varelager til os. Han havde over 50 stk af 46" på lageret så ikke noget problem der.
Han havde en liste med depoter der kunne leveres til i Danmark.
Der var 19 steder så det burde være muligt at koordinere noget for i hvert fald nogle på listen. (Odense og Ålborg var selvfølgelig i mellem)
Jeg forklarede at vi lige skulle buge lidt tid til at organisere det og få bekræftet de enkelte ordre (vi skal jo høre lidt fra lassel i aften) og han sagde "no problem mr" på gebrokkent indisk/engelsk.
Han har blokeret en del af hans varelager til os. Han havde over 50 stk af 46" på lageret så ikke noget problem der.
Der var 19 steder så det burde være muligt at koordinere noget for i hvert fald nogle på listen. (Odense og Ålborg var selvfølgelig i mellem)
Jeg forklarede at vi lige skulle buge lidt tid til at organisere det og få bekræftet de enkelte ordre (vi skal jo høre lidt fra lassel i aften) og han sagde "no problem mr" på gebrokkent indisk/engelsk.
28 feb 2007, 17:04
Bor i skanderborg ved århus... ved dog ikke helt endnu om det skal 37" eller 42"
28 feb 2007, 17:17
Hej Larssoe
Du har snakket med Himself ikk hvad med priserne inklusiv alt og vægbeslag til skærmen da de fleste jo gerne vil havde ca hvad det vil koste med alt fpr f.eks 37" 42" 46" 52"
og vi kunne jo hente vores Sharp skærm i Slagelse da vi er 3 ved Slagelse dig Larssoe Juul og mig selv Parasound.
Er der nogen der ved hvor langt tid det tager at få disse skærme fra England og hvornår sætter vi gang i noget?????
Du har snakket med Himself ikk hvad med priserne inklusiv alt og vægbeslag til skærmen da de fleste jo gerne vil havde ca hvad det vil koste med alt fpr f.eks 37" 42" 46" 52"
og vi kunne jo hente vores Sharp skærm i Slagelse da vi er 3 ved Slagelse dig Larssoe Juul og mig selv Parasound.
Er der nogen der ved hvor langt tid det tager at få disse skærme fra England og hvornår sætter vi gang i noget?????
28 feb 2007, 17:28
Hvad skal vi gå sammen med leverance i Aalborg? Larspost, furious jt og Uberhof?
Alt efter hvordan det går med lassel selvfølgelig!!
Alt efter hvordan det går med lassel selvfølgelig!!
28 feb 2007, 17:33
Kan man se hvor de depoter er et eller andet sted?
Jeg er som sagt fra Ikast... er der andre i det område der er med? Så der var en fra Herning... Skanderborg er også fint med mig...
larssoe skrev:Jeg har lige snakket i telefon med Krish himself...
Kan man se hvor de depoter er et eller andet sted?
Jeg er som sagt fra Ikast... er der andre i det område der er med? Så der var en fra Herning... Skanderborg er også fint med mig...
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto