Til al snak om Apple TV - Apple's medieboks til tv-skærmen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Flemming Larsen skrev: 26 jul 2023, 17:04
JLPFLD skrev: 26 jul 2023, 16:18
Flemming Larsen skrev: 25 jul 2023, 14:16 Nu er der jo kommet FaceTime på Apple TV, så kan være, at der kommer et med kamera i.
Næppe 😏
Hvorfor ikke? Ville da være smart, hvis man kunne få et ophæng, så den sad under/over tv’et. Jeg købte med det samme.
Altså hvis man syntes det er flot med sådan en kasse, uanset design, så er det da meget smart.

Jeg deler donfrankies synspunkter.
JLPFLD skrev: 27 jul 2023, 18:33
Flemming Larsen skrev: 26 jul 2023, 17:04
JLPFLD skrev: 26 jul 2023, 16:18

Næppe 😏
Hvorfor ikke? Ville da være smart, hvis man kunne få et ophæng, så den sad under/over tv’et. Jeg købte med det samme.
Altså hvis man syntes det er flot med sådan en kasse, uanset design, så er det da meget smart.

Jeg deler donfrankies synspunkter.
Jeg så nu gerne en HomePod, Apple TV og kamera i et.
Flemming Larsen skrev: 28 jul 2023, 09:16 Jeg så nu gerne en HomePod, Apple TV og kamera i et.
Tror bare det vil gøre deres produkterkatalog rodet hvis det ikke var i en soundbar.
De fleste vil vælge stereo lyd, så det ville jo kræve 2 stk og så er det fordyrende at smide et kamera og apple tv ind i boksen. Med mindre det selvfølgelig blive i samme form factor som den nuværende HomePod og den kan bruges som partner i stereo/virtuel surround.

En soundbar med kamera og apple tv hvor man eventuel kunne bruge homepod eller homepod mini som baghøjtalere ville være en fin ny tilføjelse til deres produktlinje.
donfrankie skrev: 28 jul 2023, 22:16
Flemming Larsen skrev: 28 jul 2023, 09:16 Jeg så nu gerne en HomePod, Apple TV og kamera i et.
Tror bare det vil gøre deres produkterkatalog rodet hvis det ikke var i en soundbar.
De fleste vil vælge stereo lyd, så det ville jo kræve 2 stk og så er det fordyrende at smide et kamera og apple tv ind i boksen. Med mindre det selvfølgelig blive i samme form factor som den nuværende HomePod og den kan bruges som partner i stereo/virtuel surround.

En soundbar med kamera og apple tv hvor man eventuel kunne bruge homepod eller homepod mini som baghøjtalere ville være en fin ny tilføjelse til deres produktlinje.
Se den soundbar, kunne jeg godt finde på at købe. Og så at de får lavet, så der bliver Dolby Atmos lyd med mange højtalere. :)
Pelle skrev: 31 jul 2023, 13:56
Flemming Larsen skrev: 31 jul 2023, 13:48 TV 2 Play og DR mangler endnu. Men har nok lange udsigter.
Ja, det er sandt, og selvfølgelig også Netflix. Men MUBI, og måske andre, er trods alt tilgængelige i vores nabolande, men ikke her.
Nå ja Netflix. Dem havde jeg helt glemt. Der er også Blockbuster og sf anytime. De må godt komme allesammen. Jeg bruger det hele tiden.
MAAA skrev: 25 jul 2023, 10:43
Rasmus Larsen skrev: 05 jul 2023, 13:36
Rygtet vil vide, at der kommer ny Apple TV 4K i første halvår 2024.
Har du nogen ide om hvad den skulle indeholde af ekstra hardware eller software som foregående version ikke har?
Har svært ved at se hvad Apple kan gøre bedre på dette apparat. Den kan dårligt nok blive hurtigere eller bedre.
Så skulle det være fordi den kom med 8K udgang eller lign.
Jeg skrev en artikel sidste år om nogle af de ting, vi håber at se i en ny boks :)
https://www.flatpanels.dk/nyhed.php?sub ... 1665059310
bendix skrev: 15 jul 2023, 21:34 I public beta har jeg en hvid lysende pixel i øverste hjørne, troede først det var en pixel fejl men heldigvis ikke.
Så fik jeg også endelig øje på den pixel :D
  • 1
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 118