Til al snak om Apple TV - Apple's medieboks til tv-skærmen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Jeg ved ikke hvor ivrig jeg er efter at skulle omarrangere mine apps på "skrivebordet" :p
Rasmus Larsen skrev: 5. jul 2023, 13:36
Rygtet vil vide, at der kommer ny Apple TV 4K i første halvår 2024.
Har du nogen ide om hvad den skulle indeholde af ekstra hardware eller software som foregående version ikke har?
Har svært ved at se hvad Apple kan gøre bedre på dette apparat. Den kan dårligt nok blive hurtigere eller bedre.
Så skulle det være fordi den kom med 8K udgang eller lign.
MAAA skrev: 25. jul 2023, 10:43
Rasmus Larsen skrev: 5. jul 2023, 13:36
Rygtet vil vide, at der kommer ny Apple TV 4K i første halvår 2024.
Har du nogen ide om hvad den skulle indeholde af ekstra hardware eller software som foregående version ikke har?
Har svært ved at se hvad Apple kan gøre bedre på dette apparat. Den kan dårligt nok blive hurtigere eller bedre.
Så skulle det være fordi den kom med 8K udgang eller lign.
Nu er der jo kommet FaceTime på Apple TV, så kan være, at der kommer et med kamera i.
Så skulle det da være i forbindelse med en soundbar.
Synes ikke det giver mening hvis den skulle være bygget ind i det nuværende design eller i et andet setup boks design. Det vil jo begrænse placering ret meget hvis der skal bygges et kamera ind i boksen.
Ville jo også være et fordyrende ekstra element, som jo nok vil kræve der kommer versioner både med og uden kamera for ikke at sætte prisen op. Apple TV er jo allerede en dyr medieafspiller og det jeg har hørt er prisen skal ned og ikke op.
  • 1
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 80