Til al snak om Apple TV - Apple's medieboks til tv-skærmen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Jeg har sådan en ATV HD aktiv, så jeg håber ikke at tvOS 27 siger farvel til den. Men tror så længe Apple synes den køre fint på softwaren eller at den gamle hardware ikke skaber for store udfordringer for ny software, så fortsætter de.
Men det kan være muligt at tvOS 27 siger farvel til HD. Det er allerede ok overraskende at den har været med så længe i forhold til andre Apple platforme, men kravene og brugerscenarier til TV streaming er jo heller ikke samme niveau som andre platforme.
"Obsolete" altså hardware service stop, plejer jo at komme lang tid efter software stop, så det er første gang vi oplever dette.
Rasmus Larsen skrev: 30 mar 2026, 13:29
Naiera skrev: 20 mar 2026, 11:13
Rasmus Larsen skrev: 20 mar 2026, 09:45 Naiera: Er det denne her? Jeg tror stadig der kører noget A/B test på den. Jeg ser den ikke endnu.

Ja, det er den klamme stodder. Jeg brugte US Netflix i aftes, fordi DK Netflix i forgårs kørte virkelig dårligt for mig. I aftes gad jeg ikke fedte rundt med dét, hvis det stadig skulle være et problem, så jeg så afsnittet af Virgin River på den amerikanske igen.
Nu har jeg også fået den nye videafspiller i Netflix appen...

Hvad ser I andre? Det ser ud til, at den udrulles bredt nu.
Her er min artikel inkl. liste over de funktioner (der er nok flere end jeg nævner), som er bundet op på Apples 'native' tvOS videoafspiller.

Netflix nedgraderer sin Apple TV app: Hvad du mister
  • 1
  • 133
  • 134
  • 135
  • 136
  • 137