Til al snak om Apple TV - Apple's medieboks til tv-skærmen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Naiera skrev: 20 mar 2026, 11:13
Rasmus Larsen skrev: 20 mar 2026, 09:45 Naiera: Er det denne her? Jeg tror stadig der kører noget A/B test på den. Jeg ser den ikke endnu.

Ja, det er den klamme stodder. Jeg brugte US Netflix i aftes, fordi DK Netflix i forgårs kørte virkelig dårligt for mig. I aftes gad jeg ikke fedte rundt med dét, hvis det stadig skulle være et problem, så jeg så afsnittet af Virgin River på den amerikanske igen.
Nu har jeg også fået den nye videafspiller i Netflix appen...

Hvad ser I andre? Det ser ud til, at den udrulles bredt nu.
Rasmus Larsen skrev: 25 mar 2026, 09:20
bilbo skrev: 24 mar 2026, 17:55 Et lille tip til at teste dit surroundsound:
Hvis du har Apple Music på dit Apple TV, har Dolby Labs udgivet et testnummer, som kan bruges til opsætninger. Det skulle virke helt op til Atmos 7.2.4. men jeg kan ikke bekræfte dette, da mit system er mindre. Søg blot på “Tuning DCX Vol. 3”.
Tak for tip!

I samme boldgade: HBO Max har lavet et nyt testklip til 4K, HDR, Atmos osv. Det er allerede ude i USA og skulle dukke op i Europa i morgen. Man skal søge efter "Test Pattern". Netflix har noget lignende, men jeg kan ikke lige huske hvad det hedder.

Info fra HBO Max: https://www.linkedin.com/posts/neal-rob ... 7632--MG8/
Jeg må indrømme at jeg finder “Test Pattern” noget monoton og tænker godt de kunne have fået mere ud af de 10 minutter som testen tager.
Har søgefunktionen i Apple TV app fået en lille udvidet funktion i tvOS 26.4, selvom den nye genius funktion ikke er kommet til Danmark endnu.
Når man skriver et par bokstaver kommer der kategorier frem mellem søgefeltet og indhold. Det synes jeg ikke jeg har lagt mærke til før, hvis det har været der længe.
G80 skrev: 31 mar 2026, 10:44 Har søgefunktionen i Apple TV app fået en lille udvidet funktion i tvOS 26.4, selvom den nye genius funktion ikke er kommet til Danmark endnu.
Når man skriver et par bokstaver kommer der kategorier frem mellem søgefeltet og indhold. Det synes jeg ikke jeg har lagt mærke til før, hvis det har været der længe.
Genius-funktionen er skam kommet til DK. Synes faktisk den er meget skæg, når man mangler inspiration.
Apple TV HD er nu "obsolete", ifølge Apple. Jeg kan ikke læse mig til, om det betyder, at softwareopdateringer stopper?

Fra deres supportside:

"Products are considered obsolete when Apple stopped distributing them for sale more than 7 years ago. Monster-branded Beats products are considered obsolete regardless of when they were purchased. Apple discontinues all hardware service for obsolete products, and service providers cannot order parts for obsolete products."
https://support.apple.com/en-us/102772
  • 1
  • 133
  • 134
  • 135
  • 136
  • 137