Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Grandahl skrev:
PeterD skrev:Lyt til hans123. Det plejer at være fornuftigt.

Jeg har ikke fidus til Samsung. Syntes ofte der er folk der har elektronik problemer og skærmproblemer NØJAGTIG efter 2 år..og det kan næppe være en tilfældighed..eller også er folk meget uheldige..

LG, Sony, Panasonic har hverken færre eller flere problemer end Samsung.

Læs nu lidt test på hdtvtest.co.uk,avforums.com, whathifi.com, ljudochbild.se og få lidt flere ideer.

Kan du da for helvede ikke snart stoppe dit korstog PeterD, du er røvirriterende. Dokumenter dine påstande om at Samsung går mere i stykker end andre skærme, eller hold din bøtte lukket..
Der har netop været en tidligere ansat hos Elgiganten, hans oplevelse var klart at Samsung ikke havde problemer, slet ikke i forhold til alle de tv de langede over disken, hans oplevelse var derimod at Phillips havde store problemer. Dette kan heller ikke dokumenteres. Men jeg ved du har læst det, men springer let og elegant hen over det, fordi det ikke passet i dit billede af at nedgøre andre tv for at de skal købe dit elskede Panasonic mærke.. Du er så inhabil, at det skriger til månen.. Stop det dog
Hold da op! Der er en der er blevet sur.. :o

Du glemte mit "Højtrespekterede LG OLED", "Spændende Philips Ambilight" og "Interessante samt Rigtig-Godt-Til-Playstation-Sony"...

Giver ikke meget for Elgiganten. ..Spørg en sælger hvilkent mærke han foreslår i TV og svaret er næsten givet på forhånd..

Se bare på deres (jule)konkurrencer. Når importøren står tilbyder er det ofte dét mærke..Eller på deres tvreklamer. Ofte er det Samsungs produkter der reklameres for..

https://da-dk.facebook.com/elgiganten.d ... 6453827379

Tilfældighed? Måske.

http://www.dailytech.com/Samsung+to+Pay ... e24065.htm

Men du har ret.

Det er nok bare et tilfælde.

Sjovt at folk går heelt amok!..

Folk kan høre/ læse min mening.

Hvis de er utilfredse så kan de jo i protest købe andre mærker end jeg 8-)

Kunne være sjovt hvis folk gjorde det.

Se så vil deres salg nå uanede højder og firmaerne vil blive rigtig tilfredse :)

Det ENESTE jeg ønsker, er FAIR konkurrence på TV markedet...OG tilfredse kunder. Det er derfor jeg med glæde vil poste billedindstillinger til de folk som efterspørger det..UANSET mærke..
Og det eneste vi ønsker er fair kritik fra din side. Du har intet belæg for at svine Samsung og så længe du ikke har det, så kommer vi efter dig.

Du linker til en "artikel" fra 2012(?!). Det beviser intet om Samsungs nyere skærme.

OLED var du meget kritisk over for indtil for ganske nyligt. Du blev ved med at nævne problemer som var blevet løst for længe siden.

Desuden har vi de sidste lange stykke tid set herinde, at folk får anbefalet LG og IKKE Samsung i Elgiganten. Du har selv deltaget i de tråde. Det har du måske glemt?

Og fat dog, at folk anbefaler Samsungs skærme herinde fordi de klarer sig godt i tests. Ikke fordi de taler godt om dem i en butik.
Du lyder meget sur..?

Håber du også syntes at andre producenter laver gode skærme.

Så vil jeg sige som andre: " Jeg har gode erfaringer med Sony og Panasonic, men dette er blot MIN mening, så hvad du trådstarter vælger,er jeg i bund og grund ligeglad med"

Sådan.

Nu er vi alle glade og så kan der ikke koges mere suppe på den.
Jeg er irriteret fordi du lyver og udtaler dig om ting du ikke ved noget om gang på gang.
Hver gang man beder dig om belæg for dine påstande, lader du være med at svare ift. dine påstande om at Samsungs skærme skulle være af dårligere kvalitet end andre mærker.
Du ved udmærket godt, at jeg anbefaler andre mærker - og du ved også godt, at jeg selv har Panasonic, som du elsker. Men jeg kritiserer ikke andre mærker uden belæg. DÈT er forskellen mellem os to.
Og jeg er først glad den dag du enten forlader forummet eller måske på mirakuløs vis begynder at hjælpe folk på en ordentlig måde.
..Så selvom jeg underbygger adskillige af mine betragtninger med links til forskellige sider er det hele jo lige meget.

Så vidt jeg hører folk sige er de interesseret i at vide hvad de kan få for pengene..ellers må de jo skrive:

"Drop det nu, Peter D. Det S-K-AL være mærke X eller Y fordi det har vi det bedst med"

Det kan godt være du og alle andre er glæde når jeg køber et Pioneer og forsvinder herfra, men så længe jeg føler jeg kan vildlede og hjælpe folk så bliver jeg ved indtil Flatpanels lukker ned for mig eller jeg bruger tid på noget andet.

PS. Nu bliver det snart sommer, så det kunne være man skulle bruge noget tid udendørs?
PeterD skrev: Det kan godt være du og alle andre er glæde når jeg køber et Pioneer og forsvinder herfra, men så længe jeg føler jeg kan vildlede og hjælpe folk så bliver jeg ved indtil Flatpanels lukker ned for mig eller jeg bruger tid på noget andet.
Du har intet der viser, at de nye skærme er af dårligere kvalitet end andre mærker.

Folk er netop interesseret i at vide, hvad de kan få for pengene, og derfor er det netop elendig vejledning fra din side, når du har valgt at fraråde Samsung fordi "du bare ikke kan lide det mærke" - uanset hvad adskillige tests viser.

Men fedt, at du nu selv erkender, at du vildleder folk. At du så bruger det sammen med at "hjælpe" siger vist lidt om hvor langt ude du er. Den eneste du hjælper er dig selv i din egen kamp mod onde onde Samsung.
Er ked af at det afsporer tråden, men netop manglen på det konstruktive i PeterD's "hjælp og anbefalinger" er jo kernen i problemet.

Trådstarter: Power har fjernet EG910V fra deres hjemmeside. Spørgsmålet er om det kommer til at betyde, at der går noget længere tid før at skærmen kommer ned på 10.000 kroner igen, da Elgiganten tilsyneladende ikke har Power at konkurrere med på den model. Jeg vil opfordre dig til at sætte en prisalarm på pricerunner.dk, så du får besked når skærmen når ned på det niveau :)
Torben Rasmussen skrev:drenge, stop nu den private kamp og hjælp trådstarter konstruktivt i stedet for blot at skyde på hinanden.
Ja, tak. Lad os det :)

Syntes også EG910V er værd at se nærmere på som Mfede skriver. :)

Det jeg dog efterlyser lidt ved diverse test af OLED er videoer hvor man ser klip fra en bluray/dvdfilm eller tvsignal (feks nyheder, spoirt) og ikke alle disse flotte landskabsbilleder og Naturfilmsbluray som er lavet til at vise et bedst mulige billed.

Se. Det behøver slet ikke være så svært at blive enige.