05 apr 2016, 11:47
Buen gør ikke specielt meget ved betragtningsvinklerne på dét TV. Jeg ville ikke have betænkeligheder ved at bruge den som om den var flad.
Grandahl skrev:Hold da op! Der er en der er blevet sur..PeterD skrev:Lyt til hans123. Det plejer at være fornuftigt.
Jeg har ikke fidus til Samsung. Syntes ofte der er folk der har elektronik problemer og skærmproblemer NØJAGTIG efter 2 år..og det kan næppe være en tilfældighed..eller også er folk meget uheldige..
LG, Sony, Panasonic har hverken færre eller flere problemer end Samsung.
Læs nu lidt test på hdtvtest.co.uk,avforums.com, whathifi.com, ljudochbild.se og få lidt flere ideer.
Kan du da for helvede ikke snart stoppe dit korstog PeterD, du er røvirriterende. Dokumenter dine påstande om at Samsung går mere i stykker end andre skærme, eller hold din bøtte lukket..
Der har netop været en tidligere ansat hos Elgiganten, hans oplevelse var klart at Samsung ikke havde problemer, slet ikke i forhold til alle de tv de langede over disken, hans oplevelse var derimod at Phillips havde store problemer. Dette kan heller ikke dokumenteres. Men jeg ved du har læst det, men springer let og elegant hen over det, fordi det ikke passet i dit billede af at nedgøre andre tv for at de skal købe dit elskede Panasonic mærke.. Du er så inhabil, at det skriger til månen.. Stop det dog
PeterD skrev: Det kan godt være du og alle andre er glæde når jeg køber et Pioneer og forsvinder herfra, men så længe jeg føler jeg kan vildlede og hjælpe folk så bliver jeg ved indtil Flatpanels lukker ned for mig eller jeg bruger tid på noget andet.Du har intet der viser, at de nye skærme er af dårligere kvalitet end andre mærker.
Torben Rasmussen skrev:drenge, stop nu den private kamp og hjælp trådstarter konstruktivt i stedet for blot at skyde på hinanden.Ja, tak. Lad os det
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.