27 dec 2013, 19:27
I min henvisning til returretten på spørgsmålet om at låne, var det implicit at man som udgangspunkt ønskede at beholde den vare man købte men at man havde/har en returret i tilfælde af at det ikke svarede til forventningerne. Ikke at det var et tag-selv-bord for wannabees/drømmere/svindlere.
Du må arbejde lidt på dine tolkninger, inden du skyder ærlige mennesker i skoene at de snyder og bedrager
BrianH skrev:Selvfølgelig tager du fejl, det er vidst åbenlyst. Jeg kunne aldrig drømme om at praktisere det du skitserer, endsige opfordre andre til det.
Det er et reelt problem, at folk (kald dem hvad du vil) køber ting over nettet udelukkende for at "prøve" varen. Tøj til en fest, Tv til en fodboldkamp, osv...
Som skrevet er det alle andre kunder der betaler for den juleleg og det er alle andre kunder der ikke ved om de får en "prøvet" vare når de handler på nettet.
Hvis nogen henviser til returretten, på et spørgsmål om, hvordan men låner et tv for at prøve det, så kan jeg kun tolke det som en opfordring til at snyde butikken og de andre kunder. Tager jeg fejl, klarer jeg det nok...
I min henvisning til returretten på spørgsmålet om at låne, var det implicit at man som udgangspunkt ønskede at beholde den vare man købte men at man havde/har en returret i tilfælde af at det ikke svarede til forventningerne. Ikke at det var et tag-selv-bord for wannabees/drømmere/svindlere.
Du må arbejde lidt på dine tolkninger, inden du skyder ærlige mennesker i skoene at de snyder og bedrager