Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af J.H.
BrianH skrev:
Det er et reelt problem, at folk (kald dem hvad du vil) køber ting over nettet udelukkende for at "prøve" varen. Tøj til en fest, Tv til en fodboldkamp, osv...
Som skrevet er det alle andre kunder der betaler for den juleleg og det er alle andre kunder der ikke ved om de får en "prøvet" vare når de handler på nettet.

Hvis nogen henviser til returretten, på et spørgsmål om, hvordan men låner et tv for at prøve det, så kan jeg kun tolke det som en opfordring til at snyde butikken og de andre kunder. Tager jeg fejl, klarer jeg det nok...
Selvfølgelig tager du fejl, det er vidst åbenlyst. Jeg kunne aldrig drømme om at praktisere det du skitserer, endsige opfordre andre til det.
I min henvisning til returretten på spørgsmålet om at låne, var det implicit at man som udgangspunkt ønskede at beholde den vare man købte men at man havde/har en returret i tilfælde af at det ikke svarede til forventningerne. Ikke at det var et tag-selv-bord for wannabees/drømmere/svindlere.
Du må arbejde lidt på dine tolkninger, inden du skyder ærlige mennesker i skoene at de snyder og bedrager :)
BrianH: Jeg må henvise dig til at læse indlæg og dertilhørende kommentarer igennem, og så lukker vi den her debat nu, da det intet har med indlægget.

Er der nogen, der mener, at det er muligt at gøre sig et bedre køb af dette fjernsyn end ved komplett til 7300,-? Forstået på den måde - om det ofte kommer på tilbud, eller man bør købe det fra udlandet?
Af GudernesGud
Enig med BrianH. Ikke så meget med omkostningerne, det går nok i mit univers. Men at andre (mig selv inkl) kunne risikere at får et "lånetv" behæftet med titlen SPLiNTERNYT..., er en trist tendens.
Og ikke mindst når det gælder plasma, hvor første indkøringsperiode er forholdsvis vigtig...
Men sådan er vi selvf så forskellige..

Efter selv at ha modtaget et "lånetv", solgt som nyt via nettet, handler jeg personligt kun via fysisk butik. Muligt det koster 500,- mere, men har så muligheden for bla at tjekke kassen (indpakningen) på stedet. Gir ro i mit lille sind.

Men held og lykke med jagten og købet...det er den bedste tid at købe i..

Har købt og køber personligt også selv ALTID Panasonic PLASMA (0;

Godt nytår..
Af simonlund52
GudernesGud skrev:Enig med BrianH. Ikke så meget med omkostningerne, det går nok i mit univers. Men at andre (mig selv inkl) kunne risikere at får et "lånetv" behæftet med titlen SPLiNTERNYT..., er en trist tendens.
Og ikke mindst når det gælder plasma, hvor første indkøringsperiode er forholdsvis vigtig...
Men sådan er vi selvf så forskellige..

Efter selv at ha modtaget et "lånetv", solgt som nyt via nettet, handler jeg personligt kun via fysisk butik. Muligt det koster 500,- mere, men har så muligheden for bla at tjekke kassen (indpakningen) på stedet. Gir ro i mit lille sind.

Men held og lykke med jagten og købet...det er den bedste tid at købe i..

Har købt og køber personligt også selv ALTID Panasonic PLASMA (0;

Godt nytår..
Du har vidst også misforstået mine hensigter! Er enig i jeres holdning, men i har misforstået Hvad formålet var.

Mange tak!

Jeg skal ikke regne med, de kommer på udsalg inden længe ?
Af PeterD
Hvis du er hurtig-og heldig:

42" ST60 til 4000 kr. i Fona

eller

42" ST60 til 4700 kr. i Hifiklubben.

:)

http://www.pricerunner.dk/pl/2-2875265/ ... ign-Priser

PS. Husk lige at indstille det ordentligt. Se f.eks.

http://forums.cnet.com/7723-19410_102-5 ... -settings/

http://forums.hdtvtest.co.uk/index.php?topic=7741.0

http://flatpanels.dk/test.php?subaction ... 1366731379
Senest rettet af PeterD 28 dec 2013, 15:38, rettet i alt 1 gang.
Af J.H.
Umiddelbart er det sværest at spå om fremtiden :D Det kan sikkert komme under 7000,- men omvendt er det risikabelt at vente for længe, da det ofte går stærkt under udsalget.

Beslut dig for hvad du vil betale og køb hvis du kan få det til den pris. Synes du i grunden at 7300,- er en pris du synes er rimelig, så køb nu :)
Fjernsynet ankommer i morgen. Jeg har lige et par spørgsmål i den foranledning.

- Skal han bruge burn-in dvd?
- Er det bedst at kalibrere fjernsynet vha. DVE HD basics dvd eller skal jeg anvende de indstillinger, Rasmus har anvendt?

På forhånd tak!