Log ind med sociale netværk
16 jan 2011, 13:43
Planar er skam et meget anerkendt firma - kendt mest for public displays, men også computerskærme til krævende grafikere. Jeg kender intet til TV'et der er sat til salg her, men vil blot påpege at der ikke er noget at være ovenud begejstret for farvemæssigt ved gængse nye/ældre fladskærms-TV, hvis man skal tro de målinger, der laves.
Mysen skrev:Jeg tvivler på at den her vinder over LCD topmodellerne alligevel. Scanning backlight og local dimming er forholdsvis nye smarte ting, og jeg ved ikke om denne har nogen af delene. Desuden er det et absolut minus, at der ikke er tuner. Det ville de fleste nok ofre et par procent billedkvalitet for at få integreret.Selv det du vil kalde "LCD topmodeller" kan (latterligt nok) slet ikke kalibreres til det farverum, de egentligt var tiltænkt. Selvom Rasmus jo gør sit bedste, er det langt fra hvad selv en gammel, god computermonitor kan nå.
Planar er skam et meget anerkendt firma - kendt mest for public displays, men også computerskærme til krævende grafikere. Jeg kender intet til TV'et der er sat til salg her, men vil blot påpege at der ikke er noget at være ovenud begejstret for farvemæssigt ved gængse nye/ældre fladskærms-TV, hvis man skal tro de målinger, der laves.
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto