Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af pihlos
fejl
Senest rettet af pihlos 13 nov 2011, 21:06, rettet i alt 1 gang.
Af donoester
Mysen skrev:Jeg tvivler på at den her vinder over LCD topmodellerne alligevel. Scanning backlight og local dimming er forholdsvis nye smarte ting, og jeg ved ikke om denne har nogen af delene. Desuden er det et absolut minus, at der ikke er tuner. Det ville de fleste nok ofre et par procent billedkvalitet for at få integreret.
Selv det du vil kalde "LCD topmodeller" kan (latterligt nok) slet ikke kalibreres til det farverum, de egentligt var tiltænkt. Selvom Rasmus jo gør sit bedste, er det langt fra hvad selv en gammel, god computermonitor kan nå.

Planar er skam et meget anerkendt firma - kendt mest for public displays, men også computerskærme til krævende grafikere. Jeg kender intet til TV'et der er sat til salg her, men vil blot påpege at der ikke er noget at være ovenud begejstret for farvemæssigt ved gængse nye/ældre fladskærms-TV, hvis man skal tro de målinger, der laves.
Af pihlos
fejl
Senest rettet af pihlos 13 nov 2011, 21:06, rettet i alt 1 gang.
Af THM
pihlos skrev:
Håber det dækker dit ?????
det gør det. hvis ikke det bliver brugt kan man ligesågodt få nogle penge hjem og købe noget billigere...
har forøvrigt selv et G20, det kan godt anbefales :)