15 jan 2015, 15:02
Samsung support oplyste mig for en time siden at endnu en firmware opdatering vil blive sendt ud inden for 2 uger til at løse problemet
-niller- skrev:Samsung support oplyste mig for en time siden at endnu en firmware opdatering vil blive sendt ud inden for 2 uger til at løse problemetIkke for at være en dødbider, men da jeg ringede ind til Samsung i december (ca. d. 3. eller 4. dec. 2014), sagde de, at problemet ville blive løst inden for een uge. Derfor tror jeg, man skal passe på med at deres ord for gode varer. Når jeg læser tråden igennem, lader det ikke til, at der helt samstemmighed mellem de informationer, der kommer fra deres kundeservice.
-niller- skrev: Ikke for at være en dødbider, men da jeg ringede ind til Samsung i december (ca. d. 3. eller 4. dec. 2014), sagde de, at problemet ville blive løst inden for een uge. Derfor tror jeg, man skal passe på med at deres ord for gode varer. Når jeg læser tråden igennem, lader det ikke til, at der helt samstemmighed mellem de informationer, der kommer fra deres kundeservice.De sagde 1 uge til mig i starten af december
blumenburg skrev:Mener kun det er den nordiske model der hedder 7005.Ok tak. Jeg kan faktisk heller ikke ved at skifte til 7000 finde analoge sider som flatpanels som beskriver dette problem i stort omfang. Men der er en del sider med andre tv og ældre indlæg som beskriver en løsning at skifte region i opsætningen og så reinstallere m.v. så det vil sige at der er noget der tyder på det kunne være et regions/sprog problem og måske kun et problem i dk på 7005 modellen og eventuelt nogle af de andre samsung dk modeller.
Tyskland England osv hedder den 7000
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.