16. jan 2015, 13:00
#210832
Der er i øvrigt følgende nyttige kommentarer fra en "Niels" på hifi klubbens hjemmeside:
*Skrevet i slutningen af december 2014*
Netflix virker ikke fordi Samsung ikke opdatere Netflix app som de har fået af Netflix, (tvet er opdateret d 24 12 20014). som har en Netflix version ndk 4.0.5, som giver fejl kode nw 4-8 ved opstart af appen, fordi denne ikke bliver opdateret til nyeste netflix app ndk 4.0.6,kan man ikke brug Netflix før Samsung sender en ny opdatering til denne model. Som altd er forbrugeren taberen i al det opdatering kaos af elekronik, vi får at vide kan ditten og datten ved køb af varen.
*Skrevet i slutningen af december 2014*
Har idag d 29 12 2014 talt med Samsung support om Netflix problemet, deres kommentar er at deres support afd ikke selv, kan få nogen dato på hvornår SAMSUNG vil frigive en opdatering hvor Netflix app. version ndk. 4.0.6 kommer med. Så jeg ved ikke hvornår Netflix vil komme til at virke på mit ny købte tv. RIGTIG DÅRLIG SERVICE. Det ender med jeg må aflevere tvet tilbage til HI FI Klubben.
*Skrevet i slutningen af december 2014*
Netflix virker ikke fordi Samsung ikke opdatere Netflix app som de har fået af Netflix, (tvet er opdateret d 24 12 20014). som har en Netflix version ndk 4.0.5, som giver fejl kode nw 4-8 ved opstart af appen, fordi denne ikke bliver opdateret til nyeste netflix app ndk 4.0.6,kan man ikke brug Netflix før Samsung sender en ny opdatering til denne model. Som altd er forbrugeren taberen i al det opdatering kaos af elekronik, vi får at vide kan ditten og datten ved køb af varen.
*Skrevet i slutningen af december 2014*
Har idag d 29 12 2014 talt med Samsung support om Netflix problemet, deres kommentar er at deres support afd ikke selv, kan få nogen dato på hvornår SAMSUNG vil frigive en opdatering hvor Netflix app. version ndk. 4.0.6 kommer med. Så jeg ved ikke hvornår Netflix vil komme til at virke på mit ny købte tv. RIGTIG DÅRLIG SERVICE. Det ender med jeg må aflevere tvet tilbage til HI FI Klubben.