Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Denner
Ja ikke lige det jeg forventede, nu er det lige før jeg savner Samsungs service ;;)

Well, forhandleren har snakket med LG og han siger at de nu vil kontakte mig inden for et par dage ang hvordan vi håndtere ombytningen, ikke noget bøvl med forhandleren ind til videre, kun LG, nu får vi se :)

Håber virkeligt at det er en smutter fra LG's side og at de samler hurtigt op på sagen og får ombyttet mit tv 8)
Af Lars E
Denner skrev:På blå skærm, så det må vel være en blå pixel der er død ?

Well, der er lidt knas med LG, for jeg ringede til dem og først sagde de at der ikke var pixel garanti på tv'et selv om det var en N model :o

Så blev jeg sgu lidt gnaven og sagde at det kunne ikke passe, så tjekkede de og så var der åbenbart garanti mod pixel fejl alligevel, hmmmmm.......

Så ville jeg aftale med dem hvornår de kunne komme at ombytte, men det mente de ikke at de skulle det måtte forhandleren stå for, hvilket ikke er det der står på forhandlerens hjemmeside.

Så kontaktede jeg min forhandler og han sagde at det var LG der skulle står for det O_O

Så nu ved jeg ikke lige hvad der sker, men det er efter min mening ikke helt godt nok af LG, at de ikke har styr på deres service gang i forbindelse med pixel fejl, specielt nu hvor man betaler en del ekstra for en N model for at få den gode service :s

Well før jeg hidser mig om må vi jo lige se hvad der sker og hvordan forløbet bliver i forbindelse med ombytningen, håber at der kommer hurtigt styr på det 8)
Har også snakket med LG i dag og fik samme svar, kontaktede herefter Jeppe fra Justbuyit og nu skulle sagen være sat i gang.
Men surt med disse pixelfejl, det er desværre en ulempe ved LG vil jeg konkludere har haft tre skærme fra LG alle har haft pixelfejl fra ny af, og på flere udenlandske forums kan man se andre har samme problem.
Senest rettet af Lars E 10 maj 2010, 14:45, rettet i alt 1 gang.
Af Denner
Ja Justbuyit.dk har styr på det, ser det ud til :)

Undre mig meget over LG's svar, specielt når der er tale om et det sker i 2 tilfælde, så er det vist lidt mere en bare en svipser O-O

Lad os se hvad der sker 8)

Måske bruger, på Flapanels, Mortenn_LG fra LG kan kommentere på det, han repræsentere i et eller andet omfang LG, som jeg forstår det ?
Af malurt01
Vedrørende onside og 100% pixelgaranti fra LG fik jeg følgende at vide.

Onsidegaranti gælder ved fejl på tvet f.eks strømforsyner, og de vil afhente på adr.

100% pixelgaranti du skal selv sende varen ind og det skal være i orginal emballage.

Jeg synes det er dårligt, at de ikke vil afhente varen på sin adr. når tvet har píxelfejl.
Det er besværligt og meget dyrt at sende den ind.
Af Lars E
malurt01 skrev:Vedrørende onside og 100% pixelgaranti fra LG fik jeg følgende at vide.

Onsidegaranti gælder ved fejl på tvet f.eks strømforsyner, og de vil afhente på adr.

100% pixelgaranti du skal selv sende varen ind og det skal være i orginal emballage.

Jeg synes det er dårligt, at de ikke vil afhente varen på sin adr. når tvet har píxelfejl.
Det er besværligt og meget dyrt at sende den ind.
Hmm det må endnu et forkert svar fra LG. Morten fra LG har skrevet i starten af tråden "På alle 32" og derover er der udkørende service. Hvis der skulle ske noget med TV'et kontaktes vores Hotline og herefter sender de en tekniker ud til dig."

Han nævner intet om at man selv skal sende tvet ved pixelfejl.
Jeg har været turen igennem to gange og her blev skærmen hentet uden problem.
Af Denner
Det her er da efterhånden lidt af en joke :D

Hvis de nu også vil have at man skal gemme original emballagen for at gøre brug af deres pixel garanti, så skal jeg ha' en kasse til mit 60" tv ståene i stuen de næste 2 år, hvis tv'et skulle få pixel fejl ::l

Hvis jeg selv skulle indlever tv'et ved pixelfejl, så skal jeg til at leje en mindre varevogn for at kunne transportere tv'et ::l

Det må være endnu en fejlagtig udtalelse fra LG's support medarbejdere 8)

Er godt nok glad for at Lars E har prøvet det før, for jeg bliver sgu helt nervøs :((
Af Bryann
Lyder som hul i hovedet at du skal gemme kassen - Det må vist være en røver :)

Noget nyt i sagen?

Er sgu ved at synes min PK750 buzzer for meget :(

Lyttede lige til min gamle PX70'er igår, som min mor har overtaget, og den siger ingenting i forhold til.

Er det fordi alle de nye skærme skal være så tynde? At buzzen er så meget mere markant? Den er lavere end mit G20, jo vist.

Men synes stadig det er vildt at jeg skal skruge op på ca. 5 for at overdøve den - Tror sgu det bliver svært for mig at leve med den buzz, uanset hvor naturlig den er for et plasma :(

Ved jo de kan lave det bedre - Eller Panasonic kunne på deres gamle.

Så nu sidder jeg virkelig og overvejer kraftigt om det skal være et LE850 i stedet - Det må da være det bedste "non" plasma TV hvad angår sort niveau osv.?
Af Denner
Det var heldigvis ikke mig men malurt01 der havde fået det at vide med emballagen, jeg har tænkt mig at smide kassen ud så snart LG har fået leveret et fejlfrit tv til mig :)

Har intet hørt fra LG endnu :((

Men det kunne nu være fedt at få en officiel udtalelse omkring alt det her fra Morten fra LG 8)
Af Bryann
Ah okay .. Hvem gider også have sådan en stor kasse stående i 2 år O-O

Men surt du intet har hørt :(

Jeg afleverede mit PK750 og købte et LE850 i stedet - Billedet er mindst lige så godt, og ingen plasma buzz! :D
Af xenius
Hej gutter,

Ked af det på jeres vegne mht. til den dårlige service.

Dog fedt i deler det med os andre, da hver gang ikke N modeller har været bragt på banen, hvor man i visse tilfælde kan spare flere tusinde kroner i forhold til N modellerne, har der straks være ramaskrig omkring den gode service man går glip af, som tilsyneladende ikke er så god igen..
Af Lars E
xenius skrev:Hej gutter,

Dog fedt i deler det med os andre, da hver gang ikke N modeller har været bragt på banen, hvor man i visse tilfælde kan spare flere tusinde kroner i forhold til N modellerne, har der straks være ramaskrig omkring den gode service man går glip af, som tilsyneladende ikke er så god igen..
Den gode service er kommet tilbage :D min skærm skulle være hentet idag (udsatte det selv til Mandag) og ny skærm leveres Tirsdag.
Af Denner

Jeg har endnu ikke fået den gode service at mærke, men håber på at den også dukker op for mig :p

Men hvis Lars får service så gør jeg nok også.

Justbuyit har har via mail lovet mig at jeg ikke får problemer, så det regner jeg ikke med at jeg gør, dog fik jeg desværre at vide at det var bedst at jeg gemte original emballagen i 2 år ;;)

Det er ikke i orden, syntes jeg, at jeg skal ha' den enorme kasse fra mit 60" tv stående i 2 år og det står desuden ikke skrevet nogen steder at det er nødvendigt, i forhold til LG's garanti.

Vi får se :)
Af malke
Lars E skrev:

Den gode service er kommet tilbage :D min skærm skulle være hentet idag (udsatte det selv til Mandag) og ny skærm leveres Tirsdag.
Forsvandt summen ikke med tiden, som du beskriver på recordere.dk? ;;)
Af Lars E
malke skrev:
Lars E skrev:

Forsvandt summen ikke med tiden, som du beskriver på recordere.dk? ;;)
Jo bare rolig, men som jeg også har skrevet på recordere har skærmen en pixelfejl og skal ombyttes :)
Min skærm summer ikke mere selv med white wash på er den stille nu, der summede den helt vildt før.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7