05 maj 2010, 15:50
Det har du ret i. I en Fona, hvor deres tv havde stået med DR-HD skiftede jeg kanal på et Panasonic g10. Den programoversigt der er på DR-HD til venstre i billedet om dagen iden programmerne starter, blev stående på skærmen da jeg skiftede kanal. Det var meget tydeligt
Bryann skrev:therunemeister skrev:Som jeg skrev i min tidligere post kan nogle mennesker se blinken fra Panasonics plasma TV...og jeg er desværre en af dem. Derfor kan jeg ikke rigtigt bruge dem til noget. Designet er...tja...det er lidt ligesom hende dem tykke bumsede pige ingen ville invitere op til dans. Skøn personlighed...men hold nu kæft hun var grim...Vil dog lige tilføje at det der med "ingen retention på Panasonic ikke holder.
Panasonic: Ingen retention, Ingen burn-in
LG: Ret meget retention (især i starten), Ingen burn-in
Alle Plasma TV har retention, både min PX70 havde det og mit nuværende G20 - Det er specielt undertekster man kan se, når man så skifter kanal og Tv'et er sort i et øjeblik kan skimte hvor underteksterne har været.
Det har dog aldrig sat sig og det er en af plasma teknologiens skavanker - Til gengæld for man langt federe billede
Det har du ret i. I en Fona, hvor deres tv havde stået med DR-HD skiftede jeg kanal på et Panasonic g10. Den programoversigt der er på DR-HD til venstre i billedet om dagen iden programmerne starter, blev stående på skærmen da jeg skiftede kanal. Det var meget tydeligt