Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Bryann
Morten_J LG skrev:Håber TV'et lever op til forventningerne - skriv gerne et par ord herinde når du har fået det. Har ikke selv haft mulighed for at gå i dybden med TV'et.

Skulle der være spørgsmål ved du hvor du kan finde The Morten's :D
Først og fremmest er det super fedt at se en producent tage sig tid til at svare på et brugerforum som dette - Thumps up!

Står selv og overvejer at købe et PK750 i stedet for det G20 jeg har stående nu.

Min største frygt er bare at PK750'eren buzzer lige som mit G20 - Hvad er jeres holdning hos LG omkring dette, plasma buzz altså?
Af jzimmer
Jeg hopper lige med på en lytter her - har netop konstateret en tiltagende buzz på mit 42PJ650 :s

Derfor har jeg også en interesse i at høre hvordan LG stiller sig overfor dette.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Lige en generel kommentar ang. buzz på plasma-TV. I kan ikke forvente, at få en fuldkomment buzz-frit TV når I vælger plasma. Oftest så vil der være en eller anden form for elektrisk støj forbundet med denne teknologi. Lydstyrken kan variere, men forvent ikke, at I kan forlange et helt støjfrit eksemplar - uanset hvilken fabrikant I køber fra.
Af Morten_J LG
Hej Bryann

Tak for de pæne ord!

Med hensyn til brummen vil det bedste være at ringe til vores hotline!

Vi har som sådan ikke en generel holdning til plasma-brummen, da den kan være af forskellig karaktér.

Så derfore, hvis jeg skal give et generelt råd, må det være at ringe til vores hotline: 80 88 57 58. Da det her er plasma TV, vil det i sagens natur være over 32" og derfor kommer der en tekniker ud og kigger på TV'et (og hvis det selvfølgelig er en N-model).
Af jzimmer
Lige en generel kommentar ang. buzz på plasma-TV. I kan ikke forvente, at få en fuldkomment buzz-frit TV når I vælger plasma. Oftest så vil der være en eller anden form for elektrisk støj forbundet med denne teknologi. Lydstyrken kan variere, men forvent ikke, at I kan forlange et helt støjfrit eksemplar - uanset hvilken fabrikant I køber fra.
Jeg forventede personligt heller ikke et 100% støjfrit tv - så havde jeg ikke valgt plasma. Jeg syntes blot det er interessant at høre hvordan LG selv står overfor denne "problematik". Især når man har købt en N model.

Jeg vil i øvrigt også gerne tilslutte mig Bryann's udmelding - det er rigtig cool at en LG medarbejder tager sig tid til at svare på spørgsmål i et forum som dette. Fortsæt endelig med det :)
Af Sir Spamalot
Har en kammerat med et 50PK760. Der er ingen buzzing overhovedet på den skærm. Knap hørbart selv når man lægger øret til bagbeklædningen.

Desuden super flot billedkvalitet.
Af Bryann
Sir Spamalot skrev:Har en kammerat med et 50PK760. Der er ingen buzzing overhovedet på den skærm. Knap hørbart selv når man lægger øret til bagbeklædningen.

Desuden super flot billedkvalitet.

Lyder super godt!

Er netop hjemvendt efter et smut rundt i nogle forskellige butikker.

I Expert stod et 60PK550N lige ved siden af et 42X20 fra Panasonic, og X20'eren brummede lige så meget som min G20 hvor imod LG'en var meget stille i forhold til. Måtte lægge mit øre på selve bagbeklædningen for at høre brummen, og denne lød mere "behagelig" end Pana's - Og dette var vel og mærke med kontrasten på 100!

Så er meget imponeret over buzzen, eller mangel på samme, hos LG - (B

Det blev til et 50PK750N til små 7500 til levering d. 11.

Glæder mig til at se det, både designet og billedekvaliteten.

Og endnu en gang stor kudos til LG for at tage sig tid til at svare på spørgsmål omkring deres produkter, og lækkert at vide der er så god service på en N-model - Håber dog ikke jeg får brug for den :)
Af Lars E
Var det i Expert du fik skærmen til den pris og havde de andre Lg plasma modeller ?
Af Bryann
Lars E skrev:Var det i Expert du fik skærmen til den pris og havde de andre Lg plasma modeller ?
Nej, Expert var det eneste butik som havde en af de nye LG plasma udstillet. Og det var kun PK550 i 60" de havde udstillet.

Bestilte TV'et gennem mit arbejde, derfor den er lidt lavere end hvad man kan få den til på nettet.
Af therunemeister
Buzz på LG skærmene er nærmest ikke eksisterende når man sammenligner med Panasonic eller Samsung. Da jeg skiftede fra G10 til PS8000 var det som nat og dag.
Af Bryann
therunemeister skrev:Buzz på LG skærmene er nærmest ikke eksisterende når man sammenligner med Panasonic eller Samsung. Da jeg skiftede fra G10 til PS8000 var det som nat og dag.

Dejligt og berolignede at høre :D

Og G10'eren skulle endda larme mindre end G20'eren på trods af blæseren der i.
Af ReGaL
Laver en lille billedeserie unboxing af mit fjernsyn i dag
Af Bryann
ReGaL skrev:Laver en lille billedeserie unboxing af mit fjernsyn i dag

Lyder lækkert! O_O
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7