Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af mundt
Hey alle

min lokale Fona har i dag fortalt mig, at Samsung har tilbagekaldt alle LED skærme i 8000 serien.

Kan nogen be- eller afkræfte dette??
Af tcf
Hej så er min 55C8705 sendt fra lager, på grund af helligdag, Fredag, så vil jeg få den Mandag eller Tirsdag næste uge, det bliver bare super (B
Jeg vil vende tilbage med mit første indtryk ASAP 8)
Af lennon
Formoder at plasma TV´et stadig besidder den overall bedste billedkvalitet i "Samsung huset" . Den må altså være mega tæt på lancering . . ?
Af tcf
Så er Samsung´s iphone app. klar, har lige downloaded den ;)
Af Kjang
tcf skrev:Hej så er min 55C8705 sendt fra lager, på grund af helligdag, Fredag, så vil jeg få den Mandag eller Tirsdag næste uge, det bliver bare super (B
Jeg vil vende tilbage med mit første indtryk ASAP 8)
Må man spørge, hvor du har købt det?
Siden de har det på lager nu, bare om andre forhandlere ikke
også burde være ved at være med.. :)
Af Bone
mundt skrev:Lidt læsning for de interesserede...:

http://www.trustedreviews.com/tvs/revie ... n-3D-TV/p1

Jeg er godt nok spændt på at se den skærm "live".. :)
Fra testen:
Rather less successful is the local dimming aspect of the edge LED lighting. Although it’s a little cleverer than the similar system found on the LG 42LE7900, even at its lowest setting it can still cause some clear and distracting ‘boxing’ around bright image elements - as well as generally leaving the image looking slightly unstable. So personally, I’d say leave the feature turned off. This is a slight pity, since turning local dimming off does reduce the UE55C8000’s general black level response a touch, leaving it looking merely good rather than great.

Havde ellers overvejet det tv. Mon det har star betydning i den sidste ende?
Af lennon
Lyder lidt som det fænomen der også kaldes "halo-effekt" - og som teknologien efter sigende ikke kan eliminere før der bliver en LED pr pixel = OLED . Det og betragtningsvinklen gør, at jeg nok hælder mest til Samsungs plasma . Men lad os nu lige få nogle flere test på bordet, - TrustedReviews har aldrig været en ef mine foretrukne . .
Af tcf
Ja nu er det næsten ikke til at tro, men GLS er på vej med mit 55C8705, skulle meget gerne have den her i morgen :p
Oplysning om hvor jeg har købt det er hos Expert/punkt1 i Holstebro, der har jeg handlet med en super dygtig sælger, som virkelig forstår hvad service og tilfredshed går ud på :)
Så nu vil jeg glæde mig til at pakke skærmen ud, og vil senere vende tilbage med mit indtryk.
Af Kjang
tcf skrev:Ja nu er det næsten ikke til at tro, men GLS er på vej med mit 55C8705, skulle meget gerne have den her i morgen :p
Oplysning om hvor jeg har købt det er hos Expert/punkt1 i Holstebro, der har jeg handlet med en super dygtig sælger, som virkelig forstår hvad service og tilfredshed går ud på :)
Så nu vil jeg glæde mig til at pakke skærmen ud, og vil senere vende tilbage med mit indtryk.
Ved du om de har flere af den model på lager?
Jeg venter nemlig også mit fra Expert, men de ved ikke hvornår det kommer..
Af tcf
Det har de ikke, de bestilte den hjem specielt til mig ;)
Men du skal være opmærksom på, at der hvor jeg har handlet, er det "officielle" Expert, og ikke en selvstændig butik, med Expert navnet.
Du kan jo prøve at høre hos "min" Expert, hvornår de kan levere en til dig?
Af boh7100
tcf skrev:Ja nu er det næsten ikke til at tro, men GLS er på vej med mit 55C8705, skulle meget gerne have den her i morgen :p
Fedt TCF, glæder mig til at høre dine indtryk af 8705.
Af Kjang
tcf skrev:Det har de ikke, de bestilte den hjem specielt til mig ;)
Men du skal være opmærksom på, at der hvor jeg har handlet, er det "officielle" Expert, og ikke en selvstændig butik, med Expert navnet.
Du kan jo prøve at høre hos "min" Expert, hvornår de kan levere en til dig?
De har den ikke på lager, og ham sælgeren du refererer til, kommer self først på mandag, typisk..
Af tcf
Har nu fået mit drømme TV, hold da kæft hvor er det lækkert, og super flot billede.Kan en hel masse, så skal lige have lidt tid til at "fordøje" det hele :s
En ting jeg kan sige nu er, at Iphone applikationen virker bare helt super, alt går automatisk, finder selv TV´et, og giver dig en hurtig og intuitiv betjening.
Også media funktionen er super hurtig, loader fra min media server, som aldrig set før :p
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 21