Log ind med sociale netværk

27 apr 2010, 15:50

Jeg har oprettet tema-sider til de forskellige fladskærms-producenter og Samsungs Tema side kan ses her. På den side kan I holde jer ajour med alle de nyheder, artikler og anmeldelser som skrives omkring Samsung:
Link: http://www.flatpanels.dk/samsung.php

Link: http://www.flatpanels.dk/samsung.php
									  27 apr 2010, 19:22

Siden de har det på lager nu, bare om andre forhandlere ikke
også burde være ved at være med..

tcf skrev:Hej så er min 55C8705 sendt fra lager, på grund af helligdag, Fredag, så vil jeg få den Mandag eller Tirsdag næste uge, det bliver bare super (BMå man spørge, hvor du har købt det?
Jeg vil vende tilbage med mit første indtryk ASAP 8)
Siden de har det på lager nu, bare om andre forhandlere ikke
også burde være ved at være med..
									  27 apr 2010, 20:47

Rather less successful is the local dimming aspect of the edge LED lighting. Although it’s a little cleverer than the similar system found on the LG 42LE7900, even at its lowest setting it can still cause some clear and distracting ‘boxing’ around bright image elements - as well as generally leaving the image looking slightly unstable. So personally, I’d say leave the feature turned off. This is a slight pity, since turning local dimming off does reduce the UE55C8000’s general black level response a touch, leaving it looking merely good rather than great.
Havde ellers overvejet det tv. Mon det har star betydning i den sidste ende?

mundt skrev:Lidt læsning for de interesserede...:Fra testen:
http://www.trustedreviews.com/tvs/revie ... n-3D-TV/p1
Jeg er godt nok spændt på at se den skærm "live"..
Rather less successful is the local dimming aspect of the edge LED lighting. Although it’s a little cleverer than the similar system found on the LG 42LE7900, even at its lowest setting it can still cause some clear and distracting ‘boxing’ around bright image elements - as well as generally leaving the image looking slightly unstable. So personally, I’d say leave the feature turned off. This is a slight pity, since turning local dimming off does reduce the UE55C8000’s general black level response a touch, leaving it looking merely good rather than great.
Havde ellers overvejet det tv. Mon det har star betydning i den sidste ende?
									  27 apr 2010, 21:50

Lyder lidt som det fænomen der også kaldes "halo-effekt" - og som teknologien efter sigende  ikke kan eliminere før der bliver en LED pr pixel = OLED . Det og betragtningsvinklen gør, at jeg nok hælder mest til Samsungs plasma . Men lad os nu lige få nogle flere test på bordet, - TrustedReviews har aldrig været en ef mine foretrukne . .

28 apr 2010, 18:19

Ja nu er det næsten ikke til at tro, men GLS er på vej med mit 55C8705, skulle meget gerne have den her i morgen 

Oplysning om hvor jeg har købt det er hos Expert/punkt1 i Holstebro, der har jeg handlet med en super dygtig sælger, som virkelig forstår hvad service og tilfredshed går ud på

Så nu vil jeg glæde mig til at pakke skærmen ud, og vil senere vende tilbage med mit indtryk.

Oplysning om hvor jeg har købt det er hos Expert/punkt1 i Holstebro, der har jeg handlet med en super dygtig sælger, som virkelig forstår hvad service og tilfredshed går ud på
Så nu vil jeg glæde mig til at pakke skærmen ud, og vil senere vende tilbage med mit indtryk.
									  28 apr 2010, 18:45

Jeg venter nemlig også mit fra Expert, men de ved ikke hvornår det kommer..

tcf skrev:Ja nu er det næsten ikke til at tro, men GLS er på vej med mit 55C8705, skulle meget gerne have den her i morgenVed du om de har flere af den model på lager?![]()
Oplysning om hvor jeg har købt det er hos Expert/punkt1 i Holstebro, der har jeg handlet med en super dygtig sælger, som virkelig forstår hvad service og tilfredshed går ud på![]()
Jeg venter nemlig også mit fra Expert, men de ved ikke hvornår det kommer..
									  28 apr 2010, 18:52

Det har de ikke, de bestilte den hjem specielt til mig 

Men du skal være opmærksom på, at der hvor jeg har handlet, er det "officielle" Expert, og ikke en selvstændig butik, med Expert navnet.
Du kan jo prøve at høre hos "min" Expert, hvornår de kan levere en til dig?

Men du skal være opmærksom på, at der hvor jeg har handlet, er det "officielle" Expert, og ikke en selvstændig butik, med Expert navnet.
									  28 apr 2010, 19:49

tcf skrev:Ja nu er det næsten ikke til at tro, men GLS er på vej med mit 55C8705, skulle meget gerne have den her i morgenFedt TCF, glæder mig til at høre dine indtryk af 8705.![]()
Oplysning om hvor jeg har købt det er hos Expert/punkt1 i Holstebro, der har jeg handlet med en super dygtig sælger, som virkelig forstår hvad service og tilfredshed går ud på![]()
									  29 apr 2010, 10:52

tcf skrev:Det har de ikke, de bestilte den hjem specielt til migDe har den ikke på lager, og ham sælgeren du refererer til, kommer self først på mandag, typisk..![]()
									  29 apr 2010, 18:50

Har nu fået mit drømme TV, hold da kæft hvor er det lækkert, og super flot billede.Kan en hel masse, så skal lige have lidt tid til at "fordøje" det hele 

En ting jeg kan sige nu er, at Iphone applikationen virker bare helt super, alt går automatisk, finder selv TV´et, og giver dig en hurtig og intuitiv betjening.
Også media funktionen er super hurtig, loader fra min media server, som aldrig set før

En ting jeg kan sige nu er, at Iphone applikationen virker bare helt super, alt går automatisk, finder selv TV´et, og giver dig en hurtig og intuitiv betjening.
Også media funktionen er super hurtig, loader fra min media server, som aldrig set før
					Opret konto

For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
					Log ind på din konto