Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Kenned12
JayJay666 skrev:Har lige set der på Wupti står følgene om 950, om det så holder, skal jeg ikke kunne sige :)
Endeligt kommer PK950 serien med LGs nye Magic Wand, der er en fjenbetjening som lader brugeren interagere med Tv’et på en helt ny måde tilsvarende betjeningen af Nintendo Wii.
Jeg tro bare man skal være sikker på den er med ;-) fordi der er meget forskel på pk990(engelsk udgave),pk950(USA og reste af EU(mener jeg)) og PK950N(nordisk udgave)
Af therunemeister
Jeg tror at Magic Wand er blevet fjernet pga. de retention problemer det kunne give udelukkende at benytte et on-screen-display.
Af Sir Spamalot
Kenned12 skrev:
JayJay666 skrev:Har lige set der på Wupti står følgene om 950, om det så holder, skal jeg ikke kunne sige :)
Endeligt kommer PK950 serien med LGs nye Magic Wand, der er en fjenbetjening som lader brugeren interagere med Tv’et på en helt ny måde tilsvarende betjeningen af Nintendo Wii.
Jeg tro bare man skal være sikker på den er med ;-) fordi der er meget forskel på pk990(engelsk udgave),pk950(USA og reste af EU(mener jeg)) og PK950N(nordisk udgave)
Den er helt sikkert ikke med på PK950N. Det er bekræftet af LG selv og af Rasmus, da han modtog testskærmen.

Om man til gengæld kan være heldig at få den med på en parallelimporteret PK950, ved jeg ikke. Det kunne være sjovt at få at vide.
Af Sir Spamalot
therunemeister skrev:Jeg tror at Magic Wand er blevet fjernet pga. de retention problemer det kunne give udelukkende at benytte et on-screen-display.
Det kunne være en forklaring. Lyder ikke helt tosset.
Af HTC
Hej.Det undre mig er at LG ikke har lagt specifikationer ude på deres hjemmeside :( er der nogen af jer der ved hvor man kan se dem,det kunne være meget fedt at samlign dem .