Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af --And--
Hey Flatpanels,

Jeg har siden Rasmus´s anmeldelse været fast besluttet på LG50PK950N, men faldt igår eftermiddags over et forum hvor folk snakker om TrueBlack filteret ikke virker "nok" til at retfærdiggøre den højere pris tilforhold 750N. Mener Rasmus sagde det virkede ganske udemærket.

What to go for - hvad tænker i og hvorfor?!

Pt. vil 950 kunne erhverves for ca. 12.000 med fragt og 750 for 8000 med fragt!
Af therunemeister
Hvad med THX...er der også en THX mode på PK750?
Af Morten_J LG
Hej!

Det er også THX mode på PK750'eren.
Af --And--
Så det er kun trueblack filter der er forskellen?! Håber nogle kan kommentere om det er 3000kr værd ((:
Af Dillerbabs
Jeg havde personligt sparet de penge. Det er alligevel 50 % mere PK 950'eren koster. Jeg kender intet til forskellen af de to, men synes det lyder som om 750'eren er et bedre køb og af hvad jeg har læst om den model, så skulle den levere et fint billede.
Af --And--
Det er ikke 50% mere, men 3000kr mere.. Men du har ret, det er stadig en blu-ray afspiller, der kan blive råd til ved siden af! Skal kun være hvis gengivelse af sort liiiiiige er det bedre på 950´eren!
Af Dillerbabs
8000 til 12000 er da 50% ? Men stadig, det er mange penge at give for at få en smule bedre sort. Jeg har forresten lige købt en LG BluRay afspiller til 999 kr. i blockbuster så de er altså ikke særlig dyre mere. Har også set en Medion BluRay afspiller til 599 kr i aldi...
Af Sir Spamalot
Der følger vist en dongle med til PK950 som standard. Det ved jeg ikke, om der gør til PK750. Det er jo sikkert en tusse lige der.

Og så havde det klædt LG, om de havde leveret magic wand remoten sammen med deres topmodel som først antaget.
Af --And--
Arh ja, dongle.. ska ha den på med kabel alligevel, da det som regel kører bedre med streaming og har xbox på også ((: men surt med den remote, bliver sq I tvivl om sort gengivelsen er så meget bedre på 950.. nogle der kender det på 750, til sammenligning?!
Af KaDaffy
Man blev jo lovet den magic wand først og dongle til PK950, eneste udover filteret er faktisk den dongle nu...
Jeg selv skal til at finde et TV og PK750/760 kommer i hvert fald før PK950, syns der for stor prisforskel på så lidt
Af --And--
Jeg ser lige om jeg kan finde noget på sortniveau´et på 750N! Vender tilbage når/hvis jeg finder det ((:
Af Rod1983
--And-- skrev:Jeg ser lige om jeg kan finde noget på sortniveau´et på 750N! Vender tilbage når/hvis jeg finder det ((:
Se her Chad´s (avsforum.com) anmeldelse her: http://www.avsforum.com/avs-vb/showthre ... 641&page=8. Målt sortniveau 0.026fL dvs. ca. 0.089cd/m2. Baseret på Rasmus anmeldelse og denne så er det ikke en kæmpe forskel mellem disse to. Hvis det nye filter virket så ville jeg måske hælde mere PK950, men ifølge Rasmus anmeldelse så er der faktisk ingen forskel fra sidste års modeller. Så hvis valget stod mellem disse to ville jeg spare de 2K og gå efter 750'eren ;)
Af --And--
Ja, så pk950 er dobbelt så sort! Det har sq nok noget at sige..

Årh, tuff choice to make ((;
Af Kapper Kuul
Mener da Rasmus siger i andmeldelsen at LG er blevet noget mere sort...

Er det ikke næsten på Pana niveau... Måske mig der husker forkert...