Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af maskus
--And-- skrev:Ps. Så samsungs nye plasma også finder plads i hifi klubben, sælger forklarede mig kort om det! Men 16.000 som start pga. 3D ready, come on! Tør ikk satse på det 3D endnu!
Ok, du kan allerede bestille den på nettet til ca. 13.500 kr...
Af --And--
Vild pris! Det er jo tæt på G20 og Pk950.. Mon man bør vente på denne, designmæssigt er den jo helt uden konkurrence ((;
Af Sir Spamalot
--And-- skrev:Blot en hurtig opdatering på tråden her!

Jeg var i Expert idag og se 60pk550N, og NØJ et ringe billede der var! Uklart og "grumset", på trods af det sad på YouSee DVT-C, selv Panasonic X20 stod langt pænere..

Jeg er bange for jeg ikke vil bestille PK750N nu, og valget i stedet bliver mellem PK950N hvis det klarer SD signaler bedre og så G20, som jeg så i Hifi klubben, havde en flot sorte farve i de helt mørke scener!

Mit valg bunder i jeg mener det er samme panel i 750N og 550N?!

Mvh
Skal tages med forbehold...

I Expert i Aalborg kan man se en 60pk550n i THX mode med filmen 2012 på Bluray. Den står knaldgodt. Intet mindre. Prisen er ikke god, men det lærer Expert nok aldrig. Det er dog et fremragende billede til prisen, hvis 50pk550 og 50pk750 er ligeså gode hvad de jo burde være.

Så ikke hvordan den klarede et SD signal men kan vist kun blive dårligt på en 60er :s
Af --And--
Jah, den står helt sikkert perfekt med hd billede. Det var med sd jeg så den, og det skal den primæt bruges til udover gaming og film, så virkelig skuffende at se et så kornet billede!
Af Kenned12
nu sidder jeg og kigger på lg's modeller og jeg kan egentlig ikke se den stor forskel på pk550 og pk750 på det dansk marked !!! jeg kan godt se i USA harPK750 netcarst og trådløs men de er jo tag ud i den danske model. Så jeg kan ikke rigtig se hvorfor man skal gi mere for et tv som kan det samme !!!
Senest rettet af Kenned12 20 apr 2010, 08:04, rettet i alt 1 gang.
Af ulvn
--And-- skrev:Jah, den står helt sikkert perfekt med hd billede. Det var med sd jeg så den, og det skal den primæt bruges til udover gaming og film, så virkelig skuffende at se et så kornet billede!
Jeg har set samme skærm, ligeledes i expert, og ja jeg var godt nok også skuffet over SD!
Af JayJay666
Nogle der ved om Magic motion remote følger med til begge tv, synes ikke rigtigt jeg kan finde noget om det, eller om den overhovedet er med til nogle af dem og om det kræver noget ekstra udstyr? :)
Af Sir Spamalot
JayJay666 skrev:Nogle der ved om Magic motion remote følger med til begge tv, synes ikke rigtigt jeg kan finde noget om det, eller om den overhovedet er med til nogle af dem og om det kræver noget ekstra udstyr? :)
Nej desværre. Magic wand som den hedder kommer kun med til top LED 3D-modellen.

Den var ellers annonceret til PK950 serien også, men man har af uforklarlige årsager valgt at skrotte den ide igen. Jeg tror personligt, at LG har skudt sig selv i foden med den beslutning. Det var ellers en af de lækre features, der skulle sælge/retfærdiggøre køb af 950 over 760. Nu er der ingen grund til at vælge 950. ::l
Af JayJay666
Sir Spamalot skrev:
JayJay666 skrev:Nogle der ved om Magic motion remote følger med til begge tv, synes ikke rigtigt jeg kan finde noget om det, eller om den overhovedet er med til nogle af dem og om det kræver noget ekstra udstyr? :)

Den var ellers annonceret til PK950 serien også, men man har af uforklarlige årsager valgt at skrotte den ide igen. Jeg tror personligt, at LG har skudt sig selv i foden med den beslutning. Det var ellers en af de lækre features, der skulle sælge/retfærdiggøre køb af 950 over 760. Nu er der ingen grund til at vælge 950. ::l
Det var ærgeligt, og ja de har helt sikkert skudt sig i foden, for de har tidligere sagt den ville komme, så nu vil jeg ikke vælge LG
Af Captain Awesome
Hvor har i kunne se PK550N, PK750N og PK950N? For jeg synes ikke at jeg har kunne finde dem noget sted i København...
Af Sir Spamalot
Captain Awesome skrev:Hvor har i kunne se PK550N, PK750N og PK950N? For jeg synes ikke at jeg har kunne finde dem noget sted i København...
Expert i Aalborg har dem. Der må være nogen tilsvarende i hovedstaden?
Af Sir Spamalot
JayJay666 skrev:
Sir Spamalot skrev:

Det var ærgeligt, og ja de har helt sikkert skudt sig i foden, for de har tidligere sagt den ville komme, så nu vil jeg ikke vælge LG
Jeg ville nu stadig vælge LG for panelerne i 550 og 750/760 er stadig rigtig gode og fremragende value-for-money. De er jo på højde med G20 og tilmed billigere...og ikke mindst langt pænere. 950 derimod, er blevet svær at retfærdiggøre.
Af Kenned12
Captain Awesome skrev:Hvor har i kunne se PK550N, PK750N og PK950N? For jeg synes ikke at jeg har kunne finde dem noget sted i København...
elgiganten skulle få pk750 på fredag ;-) så tro jeg også de få pk550 men jeg ved det ikke.
Af JayJay666
Har lige set der på Wupti står følgene om 950, om det så holder, skal jeg ikke kunne sige :)
Endeligt kommer PK950 serien med LGs nye Magic Wand, der er en fjenbetjening som lader brugeren interagere med Tv’et på en helt ny måde tilsvarende betjeningen af Nintendo Wii.