Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Thor-thor
koenigs skrev:Jeg har handlet hos Getmore siden de åbnede og det er efterhånden knap 50 handler siden. Ikke en eneste gang har jeg haft noget at klage over.

Husk også på at Getmore er landets største online forhandler af IT udstyr, derfor har man naturligvis også en del klager og rigtig mange anmeldelser.
Hvor har du fra at Getmore skulle være den største online forhandler?

Du kan lige checke den her artikel: http://www.computerworld.dk/art/50835?page=1

Som det fremgår heri har eksempelvis Wupti en omsætning der er tre gange større (for et år siden). Artiklen nævner iøvrigt flere af de mistanker der har været rettet mod firmaet...
Har lige checket Proshop, SHG, Midtdata, Wupti, Computersalg på trustpilot og det højeste antal anmeldelser er ca. 3500 mod Getmores over 30.000.

Efter min mening er Getmore et af de firmaer der bevæger sig nærmest konstant i det "grå område": momssvindel, snyd med anmeldelser, snyd med lagerstatus, RMA sager der kører fuldstændig af sporet.

Så som sagt, hvis man handler der og alting går godt er det sikkert fint. Men får du brug for service efterfølgende, er der rigtig mange kedelige eksempler på reklamationer der ikke bliver behandlet på en rimelig måde.
Min indstilling er at jeg vil ikke støtte et foretagende som dette.
Slet ikke for at spare nogle få kroner! Som regel kan man jo handle ved Cinemagic og andre gode forhandlere for mere eller mindre samme pris

Rettelse: kan se at Cinemagic er 3 kroner billigere end Getmore pt. ;-)
Af KaDaffy
Jeg undre mig lidt over Cinemagic, 2 ud af 3 G20 modeller har E efter sig, skal man ligge noget i det eller hvad?.

Mest fordi jeg helst ville have 50" og den har nemlig ikke E'et hos dem.
Af phytoplankton73
Trustpilot er værdiløst. Selv et så usselt firma som Midt-Data får 92%

Det skyldes til dels at en anmeldels af køb af kabel tæller lige så meget som købet af en serverpark. Så drukner de mange små uproblematiske handler hurtigt de anmeldelser hvor firmaet overtræder lovgivningen og afviser saglige klager
Af Long John89
Kan godt nok ikk se hva der skulle hva galt med Midt-data... De har en god og hurtig service, som svarer ret hurtigt (osse på mail)...

Har for nylig bestilt min blu-ray afspiller gennem dem og hele forsendelses forløbet med trac & trace forløb problemfrit.... allerede dagen efter jeg bestilte varen kunne jeg gå ind se status på min ordre selvom den ikk var på lager...
Af phytoplankton73
Long John89 skrev:Kan godt nok ikk se hva der skulle hva galt med Midt-data... De har en god og hurtig service, som svarer ret hurtigt (osse på mail)...

Har for nylig bestilt min blu-ray afspiller gennem dem og hele forsendelses forløbet med trac & trace forløb problemfrit.... allerede dagen efter jeg bestilte varen kunne jeg gå ind se status på min ordre selvom den ikk var på lager...
Midt-Data svindler med deres reklamationer. Så længe du ikke har nogen reklamationer, har de såmen et ganske fint varekatalog. Men brænder den bærebare sammen eller står TV'et af så skal man forvente at de enten fuldstændig ignorer fejlen eller digter en usaglig egen forskyldt fejl frem