koenigs skrev:Jeg har handlet hos Getmore siden de åbnede og det er efterhånden knap 50 handler siden. Ikke en eneste gang har jeg haft noget at klage over.
Husk også på at Getmore er landets største online forhandler af IT udstyr, derfor har man naturligvis også en del klager og rigtig mange anmeldelser.
Hvor har du fra at Getmore skulle være den største online forhandler?
Du kan lige checke den her artikel:
http://www.computerworld.dk/art/50835?page=1
Som det fremgår heri har eksempelvis Wupti en omsætning der er tre gange større (for et år siden). Artiklen nævner iøvrigt flere af de mistanker der har været rettet mod firmaet...
Har lige checket Proshop, SHG, Midtdata, Wupti, Computersalg på trustpilot og det højeste antal anmeldelser er ca. 3500 mod Getmores over 30.000.
Efter min mening er Getmore et af de firmaer der bevæger sig nærmest konstant i det "grå område": momssvindel, snyd med anmeldelser, snyd med lagerstatus, RMA sager der kører fuldstændig af sporet.
Så som sagt, hvis man handler der og alting går godt er det sikkert fint. Men får du brug for service efterfølgende, er der rigtig mange kedelige eksempler på reklamationer der ikke bliver behandlet på en rimelig måde.
Min indstilling er at jeg vil ikke støtte et foretagende som dette.
Slet ikke for at spare nogle få kroner! Som regel kan man jo handle ved Cinemagic og andre gode forhandlere for mere eller mindre samme pris
Rettelse: kan se at Cinemagic er 3 kroner billigere end Getmore pt. ;-)