Brug dette forum til forslag og ris/ros til Flatpanels og forummet.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af ABoehm
Kære Flatpanels.
Jeg tænkte, om det er muligt, at få lavet nogle flere undermapper til jeres store debat-rum "TV". Jeg synes, at det vil være godt at få lavet siden sådan, at man under "TV" har flere mapper med de mest kendte fjersnsynsmærker. F.eks. kunne I have en undermappe med Sony, Sharp, LG, Phillips, Panasonic og Samsung - disse kunne så føre ind til endnu to undermapper med henholdsvis LCD og Plasma-fjernsyn, og i disse kunne man så finde et forum kun med ens eget fjernsyn.

Eksempelvis har jeg lige købt et Panasonic G20, og jeg vil meget gerne holde øje med, hvad folk skriver. Dertil kunne det være fedt, hvis jeg kunne gå ind i debatten under "TV", klikke på undermappen "Panasonic", vælge G20 og blot få de dertil tilhørende relevante inputs og diskussioner.

Det vil gøre debatforummet lidt mere brugbart synes jeg.
Tak for en god side
Mvh - Anders
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Jeg har flyttet din tråd til "Forslag"-sektionen i stedet.

Det er foreslået før:
http://www.flatpanels.dk/flatforum/view ... hp?t=15582

Jeg kan allerede nu afsløre, at den form for opdeling du efterspørger ikke vil blive lavet. Det vil ikke øge overskueligheden, at få opdelt fora i TV-producenter, da langt de fleste spørgsmål handler om nykøb, hvor spørger ikke har lagt sig fast på et mærke endnu.

Inddelingen er hjælpsom, hvis man på forhånd ved, at ens problem relaterer til lige præcis det TV man selv har stående, men hvis problemet er af mere generel karaktér, så skal man forlade sig på, at ældre emner er blevet puttet i de rigtige sub-fora. Det er heller ikke givet, at blot fordi du har et problem med eks. G20, så relaterer det udelukkende til denne skærm. Det kunne jo også være at roden til problemet faktisk skulle findes hos din TV-udbyder, hvilket ville gøre det meget svært for nye brugere at finde frem til svaret, hvis de selv har et andet TV med samme problem.

Der hvor det kunne være en idé at lave en opdeling, var ved at oprette en sektion, der blot hed "Råd til køb af TV" og en lignende under "Monitors". Så fik vi skilt lidt fra i typen af spørgsmål.