xcardman skrev:Cutter skrev:xcardman skrev:du tror da vil ikke jeg har givet 20000 kr for plasma i 2009
hvis jeg ved der kommer burn in
har snart haft min pio i et år og har endnu ikke skyggen af retention,burn in.
men mine øjne er desværre for sart til lcd tv
ycardman,,, Nu handler det jo ikke om dig 
cut dog
men hvad hjælper det hvis man ikke kan lide et lcd billede.
så kan man ikke købe noget tv.
oled er ikke kommet endnu
hvis man køber en ny panasonic så er problemet meget lille med retention og absolut ingen burn in. Med mindre ens tv står i flere dage på pc billede. kender ingen med plasma som har haft burn in og flere bruger htpc.
men køb lcd og lykken er gjort. de har ingen problemer i følge dem med lcd.
man kan altid tydeligt hører dem med lcd skal udtale sig om burn in og retention.
eller komme med en hovedløs kommentar om mit indlæg 
Bare fordi du har brugt et relativt stort beløb på din skærm, gør jo ikke at den så er fejlfri,,!
Hvis der en dag kommer retention og/eller burn-in, Hva' gør du så!? - Du kan jo ikke bare lukke dine små øjne og sige "Det er ikke sket på min skærm for den har været ret så dyr."
Du må da indrømme at det KAN ske, og ikke bare skrive - "JEG har købt en relativt dyr skærm, og jeg ELSKER den så meget, at jeg ikke tror på at det kan ske for mig."
Og nej,,, Det er da klart at du ikke køber en skærm, hvis du ved at der kommer burn in. Men kom nu ind i kampen Cardman, det kan også ske for dit lille vidunder!
Du kan jo prøve at søge på "burn in" for der er sgu en del der nævner at de har fået det!