Log ind med sociale netværk
20 mar 2010, 13:10
Ja, det lykkedes i sidste ende, men for huje da hvor var det en lang, sej & bureakratisk kamp at få dem til at levere det de havde solgt mig!
Men udgangen blev at jeg som kompensation fik mit 52z4500 til en pris jeg kan leve med - alt bøvlet taget i betragtning...:-)
Hey Kleen!Hej Cutter...:-)
Fik du dit z4500 fra Elgiganten,,? Eller blev det til et helt andet?
Ja, det lykkedes i sidste ende, men for huje da hvor var det en lang, sej & bureakratisk kamp at få dem til at levere det de havde solgt mig!
Men udgangen blev at jeg som kompensation fik mit 52z4500 til en pris jeg kan leve med - alt bøvlet taget i betragtning...:-)
Good. Fast. Cheap. Pick two...
20 mar 2010, 13:19
Har som stue tv et Pioneer LX5090 som jeg er helt utrolig glad for, jeg har også et 9 år gammelt 28" Panasonic CRT som stadig bruges dagligt og ikke umiddelbart står for udskiftning 8)
Pioneer LX5090
20 mar 2010, 14:17
Jeg har stadigvæk et 8 år gammelt CRT 27" Tv fra Philips det er et 100 Hz.
og det fungerer til vores tilfredshed stadigvæk upåklageligt !!
Det har stort set fra dag et været brugt i 12 til 16 timer i døgnet idet at min kone er syg og derfor ser mange film om dagen, så ser vi div. udsendelser sammen om aftenen, og da jeg som regel først går i seng ca.
ved to tiden så ser jeg sport som jeg har optaget i de sidste 2- 3 timer. 8)
Gad vide hvordan et Lcd eller plasma tv ville kunne holde til det, ville det også efter 8 år fungerer optimalt ?
og det fungerer til vores tilfredshed stadigvæk upåklageligt !!
Det har stort set fra dag et været brugt i 12 til 16 timer i døgnet idet at min kone er syg og derfor ser mange film om dagen, så ser vi div. udsendelser sammen om aftenen, og da jeg som regel først går i seng ca.
ved to tiden så ser jeg sport som jeg har optaget i de sidste 2- 3 timer. 8)
Gad vide hvordan et Lcd eller plasma tv ville kunne holde til det, ville det også efter 8 år fungerer optimalt ?
20 mar 2010, 14:41
Tror nu godt at et Plasma/LCD tv ville kunne holde til det brug i 8 år, men som alt andet kan de jo også gå istykker, men hvis man vælger noget af en god kvalitet tror jeg nu nok de virker uden defekter.
Jeg håber bare mere på der snart kommer et TV der i det mindste er på højde med Pioneers sidste generation, for hvis mit ryger så vil alt andet være en nedgradering.
Jeg håber bare mere på der snart kommer et TV der i det mindste er på højde med Pioneers sidste generation, for hvis mit ryger så vil alt andet være en nedgradering.
Pioneer LX5090
22 mar 2010, 01:19
Se sig.
Pioneer og B&O en lille ekslusiv skare
Pioneer og B&O en lille ekslusiv skare
TV: Pioneer KRP-500M
Monitor: Samsung 1200NF 22" CRT
Monitor: Samsung 1200NF 22" CRT
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto