Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hvilket mærke har dit primære TV?

Af Cutter
Hey Kleen!

Fik du dit z4500 fra Elgiganten,,? Eller blev det til et helt andet?
Af ET
Plasma er det bedst til film og alm. TV det er det med det meste naturtro billed, og når det så er et Pioneer så er det helt godt.
Af Kleen™
Hey Kleen!

Fik du dit z4500 fra Elgiganten,,? Eller blev det til et helt andet?
Hej Cutter...:-)

Ja, det lykkedes i sidste ende, men for huje da hvor var det en lang, sej & bureakratisk kamp at få dem til at levere det de havde solgt mig!
Men udgangen blev at jeg som kompensation fik mit 52z4500 til en pris jeg kan leve med - alt bøvlet taget i betragtning...:-)
Af Peter VTEC
Har som stue tv et Pioneer LX5090 som jeg er helt utrolig glad for, jeg har også et 9 år gammelt 28" Panasonic CRT som stadig bruges dagligt og ikke umiddelbart står for udskiftning 8)
Af jayjay89
Jeg har stadigvæk et 8 år gammelt CRT 27" Tv fra Philips det er et 100 Hz.
og det fungerer til vores tilfredshed stadigvæk upåklageligt !!
Det har stort set fra dag et været brugt i 12 til 16 timer i døgnet idet at min kone er syg og derfor ser mange film om dagen, så ser vi div. udsendelser sammen om aftenen, og da jeg som regel først går i seng ca.
ved to tiden så ser jeg sport som jeg har optaget i de sidste 2- 3 timer. 8)

Gad vide hvordan et Lcd eller plasma tv ville kunne holde til det, ville det også efter 8 år fungerer optimalt ? ::l
Af Peter VTEC
Tror nu godt at et Plasma/LCD tv ville kunne holde til det brug i 8 år, men som alt andet kan de jo også gå istykker, men hvis man vælger noget af en god kvalitet tror jeg nu nok de virker uden defekter.

Jeg håber bare mere på der snart kommer et TV der i det mindste er på højde med Pioneers sidste generation, for hvis mit ryger så vil alt andet være en nedgradering.
Brugeravatar
Af nightrhyme
Se sig.

Pioneer og B&O en lille ekslusiv skare :p