14 mar 2010, 14:39
Lang version se længere nede for kort 
Hej alle
Nu har jeg efterhånden lavet en del research (hovedsageligt her, men også været ude i butikker osv..) Jeg står og skal bruge en skærm til stuen, skærmen skal bruges til alt fra almindeligt tv kiggeri til filmaftener og playstationspilning. Jeg vægter billedkvalitet relativt højt, og mit overforbrug af diverse fora og reviews har nok gjort mig overfølsom overfor evt. skavanker der nu måtte være
Men, jeg vil gerne høre jeres anbefalinger til et godt fjernsyn i den størrelse. Har selv udelukket Samsung B855 (Som jeg egentlig synes havde det hele, desværre inkl. en irreterende summen) og Panasonic G20 (ikke 100% udelukket endnu, men jeg synes bare de er for langt bagud med designet i forhold til konkurrenterne). Har desuden kigget lidt på pioneer 5090h men det bliver lidt gammelt i det, når man skal ud og have brugt der måske er over halvandet år gammelt.. Så hvad siger i? nogle alternativer?
[/b]
Kort version
Hej, skal bruge en ny skærm mellem 40 og 50 tommer, billedkvaliteten skal være i top, har derfor tidligere kigget på Samsung b855 og Panasonic G20. Samsung udelukket pga brummen og G20'eren er desingmæssigt ikke lige min smag. Så: Nogle forslag til et alternativ? behøver ikk være plasma har bare bedst erfaringer derfra. Og vil helst ikke vente alt for længe til det kommer på markedet.
Hej alle
Kort version
Hej, skal bruge en ny skærm mellem 40 og 50 tommer, billedkvaliteten skal være i top, har derfor tidligere kigget på Samsung b855 og Panasonic G20. Samsung udelukket pga brummen og G20'eren er desingmæssigt ikke lige min smag. Så: Nogle forslag til et alternativ? behøver ikk være plasma har bare bedst erfaringer derfra. Og vil helst ikke vente alt for længe til det kommer på markedet.