08 mar 2010, 15:00
Er der nogen der har testet USB playback..... HD materiale (mkv) samt alm divx/xvid med separate undertekst-filer?
Rodding skrev:Vil rigtig gerne høre hvad i synes om tv'et og om i har prøvet at spille på det? Står nemlig og vil gerne købe det til min bror, men der er ko ikke kommet nogen anmeldelser af det endnu=Yes. Jeg bruger en Xbox 360, på mit 40EX500. Og det synes jeg er top nice. Det fungerer bare, som det skal
Rodding skrev:okay det lyder sku nice.Jaaa, hmmm. Jo længere fra siderne man kigger på det (det er et LCD problem) jo mere tabes der kontrast i billedet. Men har man sit hus-alter placeret "rigtigt", så er det med vinkerne og LCD, ikke noget problem.
Kan du uddybe lidt mere om beretningsvinklerne?
Tucker skrev:Er det grynet hvis man sidder tættere end 3 meter?Det er klart, at billedet bliver mere pixileret/grynet, hvis du sidder tæt på og ser på et ikke-HD signal. Jo højere opløsning, jo tættere på kan du sidde
Ift. menuerne, er de så ligesålangsomme som på w5500 serien?
Kozz skrev:Nu har jeg faktisk købt Sony'en og er godt tilfreds - bortset fra at jeg ikke kan finde DR's digitale kanaler (se andet indlæg) - men jeg tænkte alligevel, om du kunne nævne nogle punkter, hvor du synes Sony er BEDRE end Samsung, nu hvor du også har nævnt det modatte.baryton skrev:Har egentlig gennem lang tid været forelsket i Samsungs LED skærme, men er pludselig kommet i tvivl, efter at have set Sonys EX serie. Der får man en del funktionalitet for pengene.Mon ikke Samsungs LED skærme generelt, er bedre til det sorte område og tilmed har en mere detaljeret shadow detail?
Hvilket TV er bedst?
Det skal siges, at TV'et ikke skal vægmonteres, så dybden er ikke afgørende, og jeg er bevidst om, at Sony ikke findes anmeldt nogen steder, og at jeres bud sikkert bygger på tidligere modeller.
baryton skrev:Nej. Jeg synes ikke nødvændigvis, at Sony er bedre end Samsung. Og da slet ikke, hvis vi snakker de større LED modeller.Kozz skrev:Nu har jeg faktisk købt Sony'en og er godt tilfreds - bortset fra at jeg ikke kan finde DR's digitale kanaler (se andet indlæg) - men jeg tænkte alligevel, om du kunne nævne nogle punkter, hvor du synes Sony er BEDRE end Samsung, nu hvor du også har nævnt det modatte.baryton skrev:Har egentlig gennem lang tid været forelsket i Samsungs LED skærme, men er pludselig kommet i tvivl, efter at have set Sonys EX serie. Der får man en del funktionalitet for pengene.Mon ikke Samsungs LED skærme generelt, er bedre til det sorte område og tilmed har en mere detaljeret shadow detail?
Hvilket TV er bedst?
Det skal siges, at TV'et ikke skal vægmonteres, så dybden er ikke afgørende, og jeg er bevidst om, at Sony ikke findes anmeldt nogen steder, og at jeres bud sikkert bygger på tidligere modeller.
Tommybj skrev:Hej Kozz.Jeg har købt mit på nettet. Her: http://www.edbstore.dk/PartDetail.aspx? ... 33;c:36211
Hvor har du set det til kr. 6000, jeg skal selv ud og ha' investeret i et, det lyder som et fornuftigt køb, selvom jeg normalt kun køber Philips og startede ud med at gå efter et 42PLF7404. Men da jeg fandt ud af, at 40EX500 er den nye 40W5500 og at den har adgang til netværk, regner jeg med at købe den istedet for.
Ved godt det kan bestilles på nettet, men jeg ville gerne have det i dag og til en fornuftig pris.
Har du forresten prøvet netværksdelen eller er dit hovedformål kun spil og film fra TV og Blu-Ray?
baryton skrev:Hvordan har du ellers kalibreret dit tv?Kozz skrev:Nu har jeg faktisk købt Sony'en og er godt tilfreds - bortset fra at jeg ikke kan finde DR's digitale kanaler (se andet indlæg) - men jeg tænkte alligevel, om du kunne nævne nogle punkter, hvor du synes Sony er BEDRE end Samsung, nu hvor du også har nævnt det modatte.baryton skrev:Har egentlig gennem lang tid været forelsket i Samsungs LED skærme, men er pludselig kommet i tvivl, efter at have set Sonys EX serie. Der får man en del funktionalitet for pengene.Mon ikke Samsungs LED skærme generelt, er bedre til det sorte område og tilmed har en mere detaljeret shadow detail?
Hvilket TV er bedst?
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.