Log ind med sociale netværk
02 feb 2010, 11:08
Og må jeg lige tilføje. Jeg skiftede mit gamle Pana PV60 ud i går med et 46G15. Og DAMN!
Der er da lidt forskel mellem HD og Full HD hvad?
Sikke et billede. Er sgu glad for jeg ikke sprang på LCD/LED bølgen. Plasma har sgu bare det bedste billede.
Og så til 8600kr.
Ikke så ringe.
Slot skrev:Hejsa.Jeps kom på markedet i 09.
Vil lige høre, om tv´et kom på markedet i 2009 eller hvad ?
Og må jeg lige tilføje. Jeg skiftede mit gamle Pana PV60 ud i går med et 46G15. Og DAMN!
Der er da lidt forskel mellem HD og Full HD hvad?
Sikke et billede. Er sgu glad for jeg ikke sprang på LCD/LED bølgen. Plasma har sgu bare det bedste billede.
Og så til 8600kr.
02 feb 2010, 11:46
Det står dog til 11K hos Lyd & Billede i Vodskov i nordjylland.
Chester skrev:Hvor henne køber jeg et Panasonic 46G15E til 8600kr???Jeg er bange for at det var "special price for you" ved en forhandler i nordjylland. Tror ikke i andre kan være så heldig.
Det står dog til 11K hos Lyd & Billede i Vodskov i nordjylland.
03 feb 2010, 16:27
Jeg ville høre om der er nogle, der har erfaringer eller idéer til hvordan man kan koble sit TX-P46G15E tv på et trådløst netværk. Jeg vil gerne være istand til at tilgå et Network Attached Storage, der er sat til mit netværk. Og jeg vil gerne undgå at trække netkabel hele vejen hen til fjernsynet.
03 feb 2010, 20:49
Har så købt Panasonic 46G15. Er der nogen der kan komme med en guide til opsætning med yousee bredbånd. Valgte sverige som land og gratis kanaler, men der er sku ikke noget på alle kanaler.. syns det er lidt rodet at finde rundt i. Havde lige kort et LG og der var det meget nemt at have med at gøre... Underligt nok skulle jeg ikke vælge noget tal under opsætning, men kunne vælge region hovedstaden. Bor i københavn.
04 mar 2010, 21:43
Jeg har også måtte trække netværkskabel hele vejen da G15 ikke har usb til evt. tilslutning af USB-dongle til WiFi.
Hvordan har du det med de forskellige filformater som fjernsynet understøtter?
bondafong skrev:Jeg ville høre om der er nogle, der har erfaringer eller idéer til hvordan man kan koble sit TX-P46G15E tv på et trådløst netværk. Jeg vil gerne være istand til at tilgå et Network Attached Storage, der er sat til mit netværk. Og jeg vil gerne undgå at trække netkabel hele vejen hen til fjernsynet.Jeg har også koblet mit TV, 46G15 til min NAS enhed, og det fungerer faktisk ganske udmærket - bortset fra den ændring i DLNA standarden som Panasonic har foretaget som fjerner streaming af musik og mp3...
Jeg har også måtte trække netværkskabel hele vejen da G15 ikke har usb til evt. tilslutning af USB-dongle til WiFi.
Hvordan har du det med de forskellige filformater som fjernsynet understøtter?
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto