Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej,

Jeg er på udkig efter et tv til soveværelset.
Jeg har fra væg til vindue, 100 cm.. så bredere må det ikke være :D
men 37" burde også være tilstrækkeligt..
Min plan var at smide en samsung p4600 blu ray op på væggen, og den skal så bruges som dvd/bluray og mediestreamer fra en NAS.
om jeg køber en PS3 til den må tiden vise.. Jeg vil ihvertfald ikke afvise muligheden.

så.. til primært film, hvad vil folket anbefale..?
Jeg har set at panasonic har nogle ganske billige x10 i 37 tommer, men de er ikke fuld HD, men lige til soveværelset.. hvor vigtigt er det..?

jeg vil helst ikke smide mere en 7000 efter det.. men gerne mindre.

umiddelbart har jeg ingen krav til om det skal være det ene eller det andet, så giv nogle gode bud på hvad i synes ville være en godt fjernsyn til formålet at "have noget at falde i søvn til :D"

på forhånd tak..
Af xibalba
Hej Blank.

x10 bliver anbefalet en del herinde, og den er da til at finde i til en god pris for tiden (så har du også råd til en PS3, hehe). :) Full HD er ikke nødvendigt nej, ikke ift det er en 37" du søger. Man skal vist noget længere op i størrelsen, samt sidde ret tæt på for at kunne se forskel på HD ready og Full HD, efter hvad jeg har læst mig til ;)
Men som yakken skriver, så er der en del tråde omkring netop x10 herinde, samt en dybdegående anmeldelse af den http://www.flatpanels.dk/test.php?subac ... 1243242293

Go jagt :p
Af sixfeetunder
Har lige invisteret i en panasonic x10 37" den er kanon.
HD-ready er alt rigeligt.
Super fjernsyn til omkring 4000 kr. :)
Af noxity
yakken skrev:Dine spørgsmål stilles ca en gang i ugen og du bør også starte med at klikke på det store banner i toppen:
http://www.flatpanels.dk/fokusartikel.p ... 1169844738

mht. X10 og opløsning, så er den vist også vendt ca en gang i ugen. Prøv at søge lidt på tråde om X10 først.
En gang om dagen yakken, en gang om dagen... :s
Af mknudsen
Jeg har netop et P42X10Y hængende i soveværelset, og det spiller bare - thumbs up herfra :)