22 feb 2010, 08:00
Hej,
Jeg er på udkig efter et tv til soveværelset.
Jeg har fra væg til vindue, 100 cm.. så bredere må det ikke være
men 37" burde også være tilstrækkeligt..
Min plan var at smide en samsung p4600 blu ray op på væggen, og den skal så bruges som dvd/bluray og mediestreamer fra en NAS.
om jeg køber en PS3 til den må tiden vise.. Jeg vil ihvertfald ikke afvise muligheden.
så.. til primært film, hvad vil folket anbefale..?
Jeg har set at panasonic har nogle ganske billige x10 i 37 tommer, men de er ikke fuld HD, men lige til soveværelset.. hvor vigtigt er det..?
jeg vil helst ikke smide mere en 7000 efter det.. men gerne mindre.
umiddelbart har jeg ingen krav til om det skal være det ene eller det andet, så giv nogle gode bud på hvad i synes ville være en godt fjernsyn til formålet at "have noget at falde i søvn til
"
på forhånd tak..
Jeg er på udkig efter et tv til soveværelset.
Jeg har fra væg til vindue, 100 cm.. så bredere må det ikke være
men 37" burde også være tilstrækkeligt..
Min plan var at smide en samsung p4600 blu ray op på væggen, og den skal så bruges som dvd/bluray og mediestreamer fra en NAS.
om jeg køber en PS3 til den må tiden vise.. Jeg vil ihvertfald ikke afvise muligheden.
så.. til primært film, hvad vil folket anbefale..?
Jeg har set at panasonic har nogle ganske billige x10 i 37 tommer, men de er ikke fuld HD, men lige til soveværelset.. hvor vigtigt er det..?
jeg vil helst ikke smide mere en 7000 efter det.. men gerne mindre.
umiddelbart har jeg ingen krav til om det skal være det ene eller det andet, så giv nogle gode bud på hvad i synes ville være en godt fjernsyn til formålet at "have noget at falde i søvn til
på forhånd tak..