Søren69 skrev:Lars H N skrev:
Men yakken og BrianH? Hvorfor bekymrer I jer om hvor jeg vil købe den?
Lars H N .. Kunne det måske være at man kunne synes at det er pisse dårlig stil at lukrere på AV-connections service og goodwill og så rende hjem og købe tv-et et andet sted?
Det mener jeg i hvert fald. Det lyder ikke somom du kun har brugt 10 minutter af deres tid. Du har slæbt alle dine apperater derned og testet dem sammen med diverse fjernesyn. Jeg menre virkelig at AV-connetion har strukket sig langt, i forhold til at give dig gratis service.
Og det er faktisk en af grundene til at Deres priser er noget dyrere end den billigste pris på nettet. For selvfølgelig er det ikke gratis for dem at have velkvalificeret personale gående og give dig alt den service.
Jeg har selv ligfor nylig købt mit pana 46G15 hos Tape connection. Endnu inden jeg havde fået det leveret så jeg at HIFI klubben havde det til 1000 kr mindre end hvad jeg havde givet. Men det gjorde mig faktisk intet. Jeg tror aldrig i mit liv jeg har fået så god service når jeg har handlet elektronik som den jeg fik i Tape Connection. De ved hvad de taler om og vil kun sælge mig det jeg har brug for. Hverken mere eller mindre... og der ehar været seriøse ordelige svar på alle mine spørgsmål uanset hvor "dumme" det måtte liyde for dem. Noget tilsvarende lader til at gøre sig gældende i AV-connection.
Den slags vil jeg gerne betale for. Det giver mig en tryghed og en gód fornemmelse som jeg ikke på samme måde kan få ved at handle i en webshop. At du synes det er ok at tage den service i AV-connection og så lægge dine penge et andet sted finder jeg temmelig uhørt for at sige det mildt!
Synes det er uhørt at man skal belæres om moral og etik herinde. Specielt når man ikke er 100% inde i sagens rette sammenhæng.
Og lad mig lige med det samme slå fast. Jeg LUKRERER ikke på nogen! At nogen her har en forestilling om jeg partout vil købe et andet sted og at jeg bevidst går ind i AV for bare at udnytte deres service, må stå for egen regning.
Jeg vil hjertens gerne købe hos AV, selvom prisen er 2-300,- dyrere. Den service jeg fik, var rigtig god, men ikke 500kr af mine opsparede penge værd. Hårdt sagt men fair.
Jeg har trods alt brugt de sidste par år på at spare op til min første fladskærm. Derfor er det pænt vigtigt for mig hvad jeg køber. Og derfor bliver jeg nødt til at se det i levende live. Ikke noget netshops kan tilbyde mig. Jo medmindre jeg køber det og leverer det retur. Men så vil jeg jo nok bruge et halvt år på det med flere skærme.
Så AV connection lå lige i "nærheden" Voila! Lad mig kigge. Jeg var der i forgårs i 10 minutter. Og kom i dag igen. Vi står og chit chatter. Jeg har ikke gjort mere end hvad jeg plejer at gøre i Bilka. Så siger han til mig, at jeg da bare ku´ tag min PS3 med ind. Altså jeg spurgte ikke. For jeg er ikke typen der lukrerer på folk. Men jeg siger jo selvfølgelig ikke nej til sådan et tilbud. Ingen problemer siger han. Og jeg kører hjem igen og henter den og tilbage igen. Han plugger det til i løbet 10 sekunder og lader mig passe mig selv, mens han passer butikken. Jeg siger pænt tak for god service og siger vi nok ses igen når de får de nye modeller.
Hvis det skal tvinge mig til at købe den der, så er det bondefangeri! Og jeg LUKRERER bestemt ikke på nogen! Prøver ærligt talt bare at finde det rigtige TV for mine opsparede penge. At han er et medmenneske og hjælper mig er rigtig fedt og jeg fik en dejlig og oplysende oplevelse. Det skal ikke skæmmes ved løftede pegefingre. Synd!
De priser i toppen er jo ikke mine budget priser. Men hele markedets billigste pris. I stedet for en enkelt bestemt butiks. Tænk på. Tråden her lavede jeg, inden jeg var hos AV for anden gang.
Tænk sig hvis jeg også fik lov at spille min PS3 i Hifi klubben på deres LG SL8500?! Så var jeg vist på røven