Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
kronholm skrev:Nej, men hvis der kommer et bedre tv, om en måned eller to, som vi fleste håber på og forventer, så ville det da være ærgerligt at give samme beløb for et tv der er brugt. Jeg ville bestemt fortryde jeg ikke ventede.

og nu kommer smøren: "jaaahh, men man kan jo blive ved med at vente... der kommer altid et bedre..."

Det er jeg godt klar over, men når man ved at panasonic lancerer panasonic skærme med pioneer egenskaber, så er det da lidt tåbeligt ikke lige at vente og se hvordan TV'et rent faktisk er. Hvis det ikke kommer på pioneer niveau, så ville jeg sagtens kunne se det fornuftige i at købe et pioneer. :)
Tåbeligt er nok et lidt stærkt udtryk. Hvis man nu netop har brug for de ting 500M tilbyder, så er det da en fin idé at springe på tilbuddet. Du betaler trods alt for tunere mv. og hvis man eks. er glad for Yousee-boksen, så er 500M jo en god makker hertil.

Og ja, man kan jo blive ved med at vente. 2 måneder er da, i min mening, lang tid at vente hvis man har bestemt sig for at få et TV NU!
Af xcardman
keler skrev:
xcardman skrev:det lyder rigtig godt

den er da ikke brun/rød som en panasonic v20 og kvaliteten kan man ikke pille. det er lavet ordeligt og ikke hvor billig man kan sælge en skærm.

samt en pansonic har ikke et kuro panel.
siger bare held og lykke med at sælge en v20 til næste år.
Det må stå skidt til, når designet skal svines til. Desuden er byggekvaliteten på Pansonics plasma modeller altså rigtig god.

Lad os nu se om Panasonic overhaler Pio. Jeg tvivler, men håber. Det er da rart der endelig sker noget.
har du set en v20 på et billede, den er lorte brun.
meget kan jeg tillade, men der sætter jeg alså grænsen.

Jeg er ligeglad med en pioneer bliver slået, men man bliver ved med et skrive i en tråd om et tv de færste overhovdet har set.
samt en 500M kan ikke helt sammenlignes med en almindelig 5090H

hvem siger en pioneer bliver slået?. Den er vil ikke slået hvis den kommer på niveau.
samt det er rart at have et tv/monitor som ikke særlige mange andre har
så er de bare helt lige.

samt har netop valgt en monitor model, det kan jeg ikke købe i dag.
der kommer hele tiden nye tuner til.
Af kronholm
Tåbeligt var måske det forkerte ord... "Mindre logisk" burde kunne gøre sig gældende. Men allerede om 3 uger bliver G20'eren tilgængelig, og den kommer formentligt også til at kunne fortælle om Panasonics modeller kommer på pioneer niveau.

Men 1 måned uden tv, den er også slem... Især hvis man har vænnet sig til at have et 50" tv til at stå i stuen. :)
Af keler
xcardman skrev:
keler skrev:
xcardman skrev: Jeg er ligeglad med en pioneer bliver slået,
Så syntes jeg du skal lade være med at blive fisefornærmet, hver gang nogen nævner at Pio måske bliver slået.
Af xcardman
keler skrev:
xcardman skrev:
keler skrev: Så syntes jeg du skal lade være med at blive fisefornærmet, hver gang nogen nævner at Pio måske bliver slået.
min krp 500M er allerede slået af min jvc 750 projektor
Af TubTub
kronholm skrev:

den er da ikke brun/rød som en panasonic v20 og kvaliteten kan man ikke pille. det er lavet ordeligt og ikke hvor billig man kan sælge en skærm.

Skal du kommentere hver gang det omhandler pioneer? Jeg ved godt du er glad for dit tv, og jeg anerkender bestemt også mærket. Jeg er sågar enig med at det er det bedste plasma tv der er lavet.

Men held og lykke med at sælge dit pioneer til næste år. :)
ENIG
Af TubTub
xcardman skrev:
keler skrev:

Det må stå skidt til, når designet skal svines til. Desuden er byggekvaliteten på Pansonics plasma modeller altså rigtig god.

Lad os nu se om Panasonic overhaler Pio. Jeg tvivler, men håber. Det er da rart der endelig sker noget.
har du set en v20 på et billede, den er lorte brun.
meget kan jeg tillade, men der sætter jeg alså grænsen.

Jeg er ligeglad med en pioneer bliver slået, men man bliver ved med et skrive i en tråd om et tv de færste overhovdet har set.
samt en 500M kan ikke helt sammenlignes med en almindelig 5090H

hvem siger en pioneer bliver slået?. Den er vil ikke slået hvis den kommer på niveau.
samt det er rart at have et tv/monitor som ikke særlige mange andre har
så er de bare helt lige.

samt har netop valgt en monitor model, det kan jeg ikke købe i dag.
der kommer hele tiden nye tuner til.
Der er godt nok en der er fornærmet! Kan ikke forstå den hetz du kører mod panasonic? tror/håber ikke jeg er den eneste der er træt af dine kommentare, det har snart stået på et år eller mere. fordi du har købt et pioneer gør dig altså ikke til et orakel og det gir dig slet ikke ret til at køre en hetz mod panasonic
Senest rettet af TubTub 16 feb 2010, 17:11, rettet i alt 1 gang.
Af TubTub
xcardman skrev:
keler skrev:
xcardman skrev: Jeg er ligeglad med en pioneer bliver slået,
Så syntes jeg du skal lade være med at blive fisefornærmet, hver gang nogen nævner at Pio måske bliver slået.
min krp 500M er allerede slået af min jvc 750 projektor
Det var tider dengang jeg prøvede at overbevise dig om at en projektor havde en bedre overall billedkvalitet end et pio. Det ville du ABSOLUT ikke hører tale om.. sjovt som du ændre holdning ;)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Nå, drenge. Jeg tror denne tråd har kørt længe nok. Trådstarter er kommet af med sit TV, og lige nu er vi vist ved at komme lidt af sporet.

Jeg låser hermed tråden. Trådstarter kan få den åbnet igen hvis han vil - send mig blot en privat besked.