16 feb 2010, 12:59
Og ja, man kan jo blive ved med at vente. 2 måneder er da, i min mening, lang tid at vente hvis man har bestemt sig for at få et TV NU!
kronholm skrev:Nej, men hvis der kommer et bedre tv, om en måned eller to, som vi fleste håber på og forventer, så ville det da være ærgerligt at give samme beløb for et tv der er brugt. Jeg ville bestemt fortryde jeg ikke ventede.Tåbeligt er nok et lidt stærkt udtryk. Hvis man nu netop har brug for de ting 500M tilbyder, så er det da en fin idé at springe på tilbuddet. Du betaler trods alt for tunere mv. og hvis man eks. er glad for Yousee-boksen, så er 500M jo en god makker hertil.
og nu kommer smøren: "jaaahh, men man kan jo blive ved med at vente... der kommer altid et bedre..."
Det er jeg godt klar over, men når man ved at panasonic lancerer panasonic skærme med pioneer egenskaber, så er det da lidt tåbeligt ikke lige at vente og se hvordan TV'et rent faktisk er. Hvis det ikke kommer på pioneer niveau, så ville jeg sagtens kunne se det fornuftige i at købe et pioneer.
Og ja, man kan jo blive ved med at vente. 2 måneder er da, i min mening, lang tid at vente hvis man har bestemt sig for at få et TV NU!