Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af noxity
tommyaa skrev:Ikke for at være flabet eller noget, men 15.000 får du da aldrig for den med tanke på der snart kommer nye modeller fra f.eks panasonic med kuro tech, desuden er der ingen tuner osv......??? Mit bud er at du skulle skynde dig at fyre den af for hvad du nu kan få for om 3 måneder er den bare det mindre attraktiv.

Tommy
Jeg tænkte det samme. Den eneste grund til at de bare nogenlunde kan holde prisen, er deres ry og det få antal der er til salg. Primært det sidste.

Når Panasonic så kommer med deres nye linie ups her om et par måneder, så kommer der pludseligt et nyt og moderne TV, som efter sigende skulle være lige så god, eller bedre end Pioneer Kuro. Det betyder at de gamle Pioneer ikke længere er så interessante. Dels pga. at de nye features, men også fordi du nu pludselig har et TV, som rent faktisk kan ombyttes hvis der skulle ske noget med det.

Så mit råd er:
Få det solgt mens det er attraktivt !
Af Kleen™
"Den der har grisen sætter prisen"
- sådan er markedsvilkårene nu engang.

Omvendt kan man sige at det står køber frit for at købe grisen eller kigge sig om efter en mere velspækket gris.
- sådan er markedsvilkårene vel også...:-)
Af xcardman
bare husk jeres pan om et år ikke er en krone mere værd
samt om et år kan man heller ikke ombytte en pan
bare se på en v10 model i dag.

den kostede 19000 kr fra start, gæt hvad man kan få i dag

samt et dårligere design.
hvad skal man bruge en tuner til, den skal skiftes ud med jævne mellemrum. det hedder en pvr

samt husk der lige skal en test til først.

hvis man ikke kan lide prisen, lader man være med at købe.
er det bare fordi det er et pioneer folk absolut skal svine en tråd til
tænk hvis trådstarter begyndte og svine jeres tråd til.
man må vil bare være lidt misundelig
Af kronholm
Pioneeeeeeeeeeeeeer!
Senest rettet af kronholm 12 feb 2010, 09:19, rettet i alt 1 gang.
Af Dusty
15.000 er for meget så jeg trækker mig. Synes prisen - fair eller ej - er i overkanten for mig, når man tænker på det er elektronik, der altså ligemeget hvordan det vendes og drejes IKKE ligefrem bliver mere værd med tiden.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Til alle der ikke byder på varen: læs venligst vore retningslinier. Hvis I ikke har andre kommentarer end hvad I synes om prissætingen, så lad være med at skrive.
Af claxter
Solgt til en kvalitetsbevidst herre fra KBH. Han kommer IKKE til at fortryde det. :)
Af kronholm
claxter skrev:Solgt til en kvalitetsbevidst herre fra KBH. Han kommer IKKE til at fortryde det. :)
Ikke før V20 bliver vurderet. :)
Af Kleen™
Ikke før V20 bliver vurderet.
LOOOL.... :D
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
kronholm skrev:
claxter skrev:Solgt til en kvalitetsbevidst herre fra KBH. Han kommer IKKE til at fortryde det. :)
KRP500M bliver jo ikke pludselig til en dårlig skærm fordi der (måske) kommer noget bedre.
Af xcardman
det lyder rigtig godt

den er da ikke brun/rød som en panasonic v20 og kvaliteten kan man ikke pille. det er lavet ordeligt og ikke hvor billig man kan sælge en skærm.

samt en pansonic har ikke et kuro panel.
siger bare held og lykke med at sælge en v20 til næste år.
Af kronholm
xcardman skrev:det lyder rigtig godt

den er da ikke brun/rød som en panasonic v20 og kvaliteten kan man ikke pille. det er lavet ordeligt og ikke hvor billig man kan sælge en skærm.

Skal du kommentere hver gang det omhandler pioneer? Jeg ved godt du er glad for dit tv, og jeg anerkender bestemt også mærket. Jeg er sågar enig med at det er det bedste plasma tv der er lavet.

Men held og lykke med at sælge dit pioneer til næste år. :)
Af kronholm
yakken skrev:
kronholm skrev:
KRP500M bliver jo ikke pludselig til en dårlig skærm fordi der (måske) kommer noget bedre.
Nej, men hvis der kommer et bedre tv, om en måned eller to, som vi fleste håber på og forventer, så ville det da være ærgerligt at give samme beløb for et tv der er brugt. Jeg ville bestemt fortryde jeg ikke ventede.

og nu kommer smøren: "jaaahh, men man kan jo blive ved med at vente... der kommer altid et bedre..."

Det er jeg godt klar over, men når man ved at panasonic lancerer panasonic skærme med pioneer egenskaber, så er det da lidt tåbeligt ikke lige at vente og se hvordan TV'et rent faktisk er. Hvis det ikke kommer på pioneer niveau, så ville jeg sagtens kunne se det fornuftige i at købe et pioneer. :)
Af keler
xcardman skrev:det lyder rigtig godt

Det må stå skidt til, når designet skal svines til. Desuden er byggekvaliteten på Pansonics plasma modeller altså rigtig god.

Lad os nu se om Panasonic overhaler Pio. Jeg tvivler, men håber. Det er da rart der endelig sker noget.