11 feb 2010, 21:06
Når Panasonic så kommer med deres nye linie ups her om et par måneder, så kommer der pludseligt et nyt og moderne TV, som efter sigende skulle være lige så god, eller bedre end Pioneer Kuro. Det betyder at de gamle Pioneer ikke længere er så interessante. Dels pga. at de nye features, men også fordi du nu pludselig har et TV, som rent faktisk kan ombyttes hvis der skulle ske noget med det.
Så mit råd er:
Få det solgt mens det er attraktivt !
tommyaa skrev:Ikke for at være flabet eller noget, men 15.000 får du da aldrig for den med tanke på der snart kommer nye modeller fra f.eks panasonic med kuro tech, desuden er der ingen tuner osv......??? Mit bud er at du skulle skynde dig at fyre den af for hvad du nu kan få for om 3 måneder er den bare det mindre attraktiv.Jeg tænkte det samme. Den eneste grund til at de bare nogenlunde kan holde prisen, er deres ry og det få antal der er til salg. Primært det sidste.
Tommy
Når Panasonic så kommer med deres nye linie ups her om et par måneder, så kommer der pludseligt et nyt og moderne TV, som efter sigende skulle være lige så god, eller bedre end Pioneer Kuro. Det betyder at de gamle Pioneer ikke længere er så interessante. Dels pga. at de nye features, men også fordi du nu pludselig har et TV, som rent faktisk kan ombyttes hvis der skulle ske noget med det.
Så mit råd er:
Få det solgt mens det er attraktivt !
Beoplay V1 (inkl. ATV) + Beolab 14.4
Beoplay A9
Beoplay A9