11. feb 2010, 22:07
#90219
Så har jeg fået endegyldigt svar fra Samsung:
De vil ikke hjælpe på nogen måde - hverken i form af deres service garanti som ellers siger de vil sende en servicmand ud og reparere mit tv hvis der skulle være noget ellers mht til kompentation.
De siger, at de eneste jeg kan er at gå til forbrugerrådet, hvilket jeg så vil gøre.
Jeg kan ikke tale med en dansker ang. problemet da deres medarbejdere der sidder i den afdeling alle er svenskere og som ikke helt forstår mig (og omvendt) - jeg har bedt om et udskrift af forklaringen eller en mail hvori de fortæller hvorfor de ikke kan/vil gøre noget, men det kan jeg ikke få.
Jeg kan anmode om det i et brev som skal sendes til en post box i Sverige??!! - Adressen.. tja... den kunne den svenske dame ikke helt forklare mig - det blev en blanding af svensk og engelsk -hvorfor fa... kan man ikke få det på en mail???!!!
En ting er sikkert: jeg giver ikke op!
De har selv fortalt mig, at mit TV ikke er i stykker, men at det er en "fejl" som der er på det - og det må jeg jo leve med... Nej det må jeg ikke..
Jeg fatter det godt nok ikke .
De vil ikke hjælpe på nogen måde - hverken i form af deres service garanti som ellers siger de vil sende en servicmand ud og reparere mit tv hvis der skulle være noget ellers mht til kompentation.
De siger, at de eneste jeg kan er at gå til forbrugerrådet, hvilket jeg så vil gøre.
Jeg kan ikke tale med en dansker ang. problemet da deres medarbejdere der sidder i den afdeling alle er svenskere og som ikke helt forstår mig (og omvendt) - jeg har bedt om et udskrift af forklaringen eller en mail hvori de fortæller hvorfor de ikke kan/vil gøre noget, men det kan jeg ikke få.
Jeg kan anmode om det i et brev som skal sendes til en post box i Sverige??!! - Adressen.. tja... den kunne den svenske dame ikke helt forklare mig - det blev en blanding af svensk og engelsk -hvorfor fa... kan man ikke få det på en mail???!!!
En ting er sikkert: jeg giver ikke op!
De har selv fortalt mig, at mit TV ikke er i stykker, men at det er en "fejl" som der er på det - og det må jeg jo leve med... Nej det må jeg ikke..
Jeg fatter det godt nok ikke .