15 feb 2010, 11:16
Så er der også billeder i artiklen. Bemærk at flere modelserier ser anderledes ud end dem der blev vist frem på CES.
Dahlsen skrev:Super flotte efter min mening..Hehe, ja nu må vi se hvad testen overbeviser mig om. Det kan da være vi skal have en ny reference model, hvis Panasonic endeligt har overgået Pioneer.
Rasmus, jeg ved jo at du må eje et![]()
kerovan skrev: Så jeg skal da bestemt igang med at spare op kan jeg se, har i nogen ide om hvornår i får nogle af de nye modeller ind til test ?Vi skulle faktisk have modtaget G20 nu, men jeg afventer stadig. Jeg håber på, at den kommer i denne uge, men jeg skal nok lige melde ud på forsiden af FlatpanelsDK, når det sker.

BrianH skrev:Jeg synes de ser godt ud alle sammen, men er mest intereseret i X20Y. Især ville jeg gerne vide om 50" modellens opløsning er 1,024 x 768 eller 1366 x 768.hmmm.. Ja en officielt bekræftelse ville være super. Har selv læst manualen der står godt nok 1024x768 for 50"
Panasonic skriver selv på deres hjemmeside at det er 1,024 x 768, men folk er i tvivl afhængig af hvor man læser.
Nedenunder er specifikationerne på X20E:
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.