Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Letten
Rasmus? er der nogle mål på modellerne?
Af therunemeister
Hm, lidt høje vejl. priser, men VT20E 3D modellen er faktisk billigere end man kunne have frygtet. Men generelt ligger priserne måske lidt højt til det nuværende marked synes jeg.
Af Dahlsen
Super flotte efter min mening..

Rasmus, jeg ved jo at du må eje et :p :p
Brugeravatar
Af kerovan
Ja designet på topmodellen må siges at afvige lidt ja.
Designet på de andre modeller ligner jo det gamle, som jeg egentlig ikke syntes er så slemt som andre syntes.

Men det mest positive syntes jeg dog er priserne, de er virkelig til at tage fat om, jeg mener, 12.999 for 46" G20, det er sku da iorden.

Så jeg skal da bestemt igang med at spare op kan jeg se, har i nogen ide om hvornår i får nogle af de nye modeller ind til test ?
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Dahlsen skrev:Super flotte efter min mening..

Rasmus, jeg ved jo at du må eje et :p :p
Hehe, ja nu må vi se hvad testen overbeviser mig om. Det kan da være vi skal have en ny reference model, hvis Panasonic endeligt har overgået Pioneer.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
kerovan skrev: Så jeg skal da bestemt igang med at spare op kan jeg se, har i nogen ide om hvornår i får nogle af de nye modeller ind til test ?
Vi skulle faktisk have modtaget G20 nu, men jeg afventer stadig. Jeg håber på, at den kommer i denne uge, men jeg skal nok lige melde ud på forsiden af FlatpanelsDK, når det sker.
Af BrianH
Jeg synes de ser godt ud alle sammen, men er mest intereseret i X20Y. Især ville jeg gerne vide om 50" modellens opløsning er 1,024 x 768 eller 1366 x 768.

Panasonic skriver selv på deres hjemmeside at det er 1,024 x 768, men folk er i tvivl afhængig af hvor man læser.

Nedenunder er specifikationerne på X20E:

Billede
Af Kratz
Jeg synes godt nok det er nogle meget fornuftige og fristende priser Panasonic lægger ud med!

Jeg synes særligt G serien har fået et specifikationsløft og ser rigtigt fristende ud til prisen. Nu ved vi endnu ikke hvor stor forskellen er på 'infinity black' og 'infinity black pro', men hvis ikke forskellen er væsentlig, har jeg egentlig svært ved at se prisforskellen til V serien retfærdiggjort nu hvor også G serien får implementeret THX profil.
Af Rod1983
BrianH skrev:Jeg synes de ser godt ud alle sammen, men er mest intereseret i X20Y. Især ville jeg gerne vide om 50" modellens opløsning er 1,024 x 768 eller 1366 x 768.

Panasonic skriver selv på deres hjemmeside at det er 1,024 x 768, men folk er i tvivl afhængig af hvor man læser.

Nedenunder er specifikationerne på X20E:

Billede
hmmm.. Ja en officielt bekræftelse ville være super. Har selv læst manualen der står godt nok 1024x768 for 50" :o
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 21