Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af claxter
Solgt..
Senest rettet af claxter 16 feb 2010, 08:33, rettet i alt 1 gang.
Af Kratz
Uha, havde man dog bare haft plads til 50 tommer, så havde der vist ikke været nogen grund til tøven!
Af claxter
Solgt..
Senest rettet af claxter 16 feb 2010, 08:34, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
Af nightrhyme
Undskyld jeg blander mig :(

Slap af det er en god pris men fatter ikke du vil af med det. Hvad ser du på i stuen ?

Sad lige og overvejede hvilken pris der ville få mig til at sælge mit. Hmm den er svær... tror ca. 29.995,00 så kunne jeg få et 600M

Siden jeg nu blander mig kan jeg ligesågodt være lidt behjælpelig. Har du smidt det på Hifi4all.dk, dba.dk, Tweak.dk, hol.dk, hwt.dk ?

Held og lykke med salget :)
Af Arki
Argh det er tøt på mig :(

Havde jeg bare råd, ;(

held og lykke med salget, gad sku godt eje det stykke vidunder
Af Atlantis
Hej .Jeg er interesseret i din Pioneer KRP-500M. :)
Af Dusty
Hej claxter - er det solgt?
er interesseret hvis du kan massere prisen et nøk nedad. Men et lille spørgsmål: Når det er M modellen hvordan klarer man DVB-C og MPEG 4 udfordringen - er det blot sådan en boks de sælger allevegne man connecter via HDMI - for Stofa Zaptorboks kræver nemlig DVB-C og MPEG 4
Af noxity
Dusty skrev:Hej claxter - er det solgt?
er interesseret hvis du kan massere prisen et nøk nedad. Men et lille spørgsmål: Når det er M modellen hvordan klarer man DVB-C og MPEG 4 udfordringen - er det blot sådan en boks de sælger allevegne man connecter via HDMI - for Stofa Zaptorboks kræver nemlig DVB-C og MPEG 4
Du har misforstået noget. Den Zaptor boks som Stofa sælger er en DVB-C mpeg4 tuner. Den er helt ligeglad med hvad du har af tunere i dit TV, da den bliver tilsluttet TVet på lige fod med DVD, Blu-ray og lign. Du skal bare tilslutte den med HDMI, for at få det bedste billede.
Det eneste som Stofa sælger, der kræver at TVet har en DVB-C mpeg4, er deres CA-Modul.
Af Dusty
ja selvfølgelig!! var lige på stofas hjemmeside meget hurtigt og så der stod det var nødvendigt med et TV der kunne DVB-C og MPEG 4 - det var så i forbindelse med CA-modulet det stod!! tak for hintet ::l Kunne sgu heller ikke helt forstå det.... når jeg nu skal forsvare min inkompetence :)
Af claxter
Hej allesammen.

Lad mig slå fast, at den IKKE kommer yderligere ned i pris. Prisen er allerde mere end fair.

Mvh.

Andreas
Af tommyaa
Ikke for at være flabet eller noget, men 15.000 får du da aldrig for den med tanke på der snart kommer nye modeller fra f.eks panasonic med kuro tech, desuden er der ingen tuner osv......??? Mit bud er at du skulle skynde dig at fyre den af for hvad du nu kan få for om 3 måneder er den bare det mindre attraktiv.

Tommy