Log ind med sociale netværk
06 feb 2010, 17:11
Undskyld jeg blander mig
Slap af det er en god pris men fatter ikke du vil af med det. Hvad ser du på i stuen ?
Sad lige og overvejede hvilken pris der ville få mig til at sælge mit. Hmm den er svær... tror ca. 29.995,00 så kunne jeg få et 600M
Siden jeg nu blander mig kan jeg ligesågodt være lidt behjælpelig. Har du smidt det på Hifi4all.dk, dba.dk, Tweak.dk, hol.dk, hwt.dk ?
Held og lykke med salget
Slap af det er en god pris men fatter ikke du vil af med det. Hvad ser du på i stuen ?
Sad lige og overvejede hvilken pris der ville få mig til at sælge mit. Hmm den er svær... tror ca. 29.995,00 så kunne jeg få et 600M
Siden jeg nu blander mig kan jeg ligesågodt være lidt behjælpelig. Har du smidt det på Hifi4all.dk, dba.dk, Tweak.dk, hol.dk, hwt.dk ?
Held og lykke med salget
TV: Pioneer KRP-500M
Monitor: Samsung 1200NF 22" CRT
Monitor: Samsung 1200NF 22" CRT
10 feb 2010, 18:51
Hej claxter - er det solgt?
er interesseret hvis du kan massere prisen et nøk nedad. Men et lille spørgsmål: Når det er M modellen hvordan klarer man DVB-C og MPEG 4 udfordringen - er det blot sådan en boks de sælger allevegne man connecter via HDMI - for Stofa Zaptorboks kræver nemlig DVB-C og MPEG 4
er interesseret hvis du kan massere prisen et nøk nedad. Men et lille spørgsmål: Når det er M modellen hvordan klarer man DVB-C og MPEG 4 udfordringen - er det blot sådan en boks de sælger allevegne man connecter via HDMI - for Stofa Zaptorboks kræver nemlig DVB-C og MPEG 4
10 feb 2010, 19:53
Det eneste som Stofa sælger, der kræver at TVet har en DVB-C mpeg4, er deres CA-Modul.
Dusty skrev:Hej claxter - er det solgt?Du har misforstået noget. Den Zaptor boks som Stofa sælger er en DVB-C mpeg4 tuner. Den er helt ligeglad med hvad du har af tunere i dit TV, da den bliver tilsluttet TVet på lige fod med DVD, Blu-ray og lign. Du skal bare tilslutte den med HDMI, for at få det bedste billede.
Det eneste som Stofa sælger, der kræver at TVet har en DVB-C mpeg4, er deres CA-Modul.
Beoplay V1 (inkl. ATV) + Beolab 14.4
Beoplay A9
Beoplay A9
10 feb 2010, 20:32
ja selvfølgelig!! var lige på stofas hjemmeside meget hurtigt og så der stod det var nødvendigt med et TV der kunne DVB-C og MPEG 4 - det var så i forbindelse med CA-modulet det stod!! tak for hintet
Kunne sgu heller ikke helt forstå det.... når jeg nu skal forsvare min inkompetence 
11 feb 2010, 20:46
Ikke for at være flabet eller noget, men 15.000 får du da aldrig for den med tanke på der snart kommer nye modeller fra f.eks panasonic med kuro tech, desuden er der ingen tuner osv......??? Mit bud er at du skulle skynde dig at fyre den af for hvad du nu kan få for om 3 måneder er den bare det mindre attraktiv.
Tommy
Tommy
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto