Log ind med sociale netværk
9. jan 2010, 12:15
#85847
Nu har jeg haft mit 42sl8500 i et par dage og må medgive at EPG er pænt ringe, sammenlignet med de 2 Sony TV jeg kender og Yousee digitalbox.
Hvis det ikke var fordi det er så langsomt at "zappe" på digitale kanaler, så ville jeg nok ikke bruge det ret meget.
Ud over at EPG ikke er udfyldt, så er det også irreterende at det ikke bare ligger som et "overlay" på kanalen man ser. (Som det gør på andre TV jeg har set.)

Ud over at EPG ikke er udfyldt, så er det også irreterende at det ikke bare ligger som et "overlay" på kanalen man ser. (Som det gør på andre TV jeg har set.)
9. jan 2010, 16:33
#85891
Så er der sket lidt i sagen. Ringede til LG`s kundeservice og forklarede dem problemet og at jeg ikke var den eneste som som havde dette problem. De vendte tilbage et par dage senere og fortalte at de ville oprette en sag omkring problemet. Jeg vil i løbet af et par dage modtage besøg af en tekniker. Super service fra LG, så må vi håbe at det kan fikses med en firmware opdatering.
Jeg vender tilbage med yderligere info.
Jeg vender tilbage med yderligere info.
10. jan 2010, 03:59
#85949
Tak for indsatsen.
billen skrev:Så er der sket lidt i sagen. Ringede til LG`s kundeservice og forklarede dem problemet og at jeg ikke var den eneste som som havde dette problem. De vendte tilbage et par dage senere og fortalte at de ville oprette en sag omkring problemet. Jeg vil i løbet af et par dage modtage besøg af en tekniker. Super service fra LG, så må vi håbe at det kan fikses med en firmware opdatering.Det lyder alle tiders.
Jeg vender tilbage med yderligere info.
Tak for indsatsen.
26. jan 2010, 21:12
#88209
Hej igen.
Har snakket flere gange med en tekniker og han har også været forbi og opdatere til den nyeste firmware uden det har hjulpet på problemet.
Hos Lg siger de at problemet ligger hos yousee selvom mit tidligere panasoic fungerede fint med yousee.
Der er ikke mere de kunne gøre her i dk så vil opfordre jer alle til at kontakte Lg omkring problemet for hvis vi er mange kan det være at de er lidt mere samarbejdsvillige.
Har snakket flere gange med en tekniker og han har også været forbi og opdatere til den nyeste firmware uden det har hjulpet på problemet.
Hos Lg siger de at problemet ligger hos yousee selvom mit tidligere panasoic fungerede fint med yousee.
Der er ikke mere de kunne gøre her i dk så vil opfordre jer alle til at kontakte Lg omkring problemet for hvis vi er mange kan det være at de er lidt mere samarbejdsvillige.
26. jan 2010, 22:13
#88214
Er der nogen med anden udbyder end Yousee der har samme problemer?
billen skrev:Hej igen.Det var da en trist nyhed
Har snakket flere gange med en tekniker og han har også været forbi og opdatere til den nyeste firmware uden det har hjulpet på problemet.
Hos Lg siger de at problemet ligger hos yousee selvom mit tidligere panasoic fungerede fint med yousee.
Der er ikke mere de kunne gøre her i dk så vil opfordre jer alle til at kontakte Lg omkring problemet for hvis vi er mange kan det være at de er lidt mere samarbejdsvillige.

27. jan 2010, 02:31
#88225
nå men ellers nogen forandringer/ forbedringer med den nye firmware?
hvilken version er den opdateret til ?
billen skrev:Hej igen.Det var da en bekvem undskyldning LG havde!
Har snakket flere gange med en tekniker og han har også været forbi og opdatere til den nyeste firmware uden det har hjulpet på problemet.
Hos Lg siger de at problemet ligger hos yousee selvom mit tidligere panasoic fungerede fint med yousee.
Der er ikke mere de kunne gøre her i dk så vil opfordre jer alle til at kontakte Lg omkring problemet for hvis vi er mange kan det være at de er lidt mere samarbejdsvillige.
nå men ellers nogen forandringer/ forbedringer med den nye firmware?
hvilken version er den opdateret til ?
2. feb 2010, 23:43
#89163
I forbindelse med yousee's kanalomlægning, har jeg genscannet alle kanaler. ("Full Scan" uden Netværks ID).
Jeg har stillet Land til "--"
Jeg bilder mig ind at EGP'en nu opdaterer en lille smule bedre, dog uden at være perfekt.
Jeg har stillet Land til "--"
Jeg bilder mig ind at EGP'en nu opdaterer en lille smule bedre, dog uden at være perfekt.
3. feb 2010, 00:07
#89167
Jeg kan lige spæde til med lidt yderligere info.
Samsung TV har også problemer med EPG. Det er ikke helt det samme, men stadigvæk. Her er det mini TVet i hjørnet som ikke viser noget billede. Her siger Samsung også at det er ved Yousee problemet ligger.
Samsung TV har også problemer med EPG. Det er ikke helt det samme, men stadigvæk. Her er det mini TVet i hjørnet som ikke viser noget billede. Her siger Samsung også at det er ved Yousee problemet ligger.
Beoplay V1 (inkl. ATV) + Beolab 14.4
Beoplay A9
Beoplay A9
Log ind med sociale netværk