Debat om digitale tv-kanaler, HDTV, tv-distributører og alt hvad der vedrører modtagelse af tv-signal

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af billen
Nope ingen tilbagemelding fra LG :((
Af Reonekot
Nu har jeg haft mit 42sl8500 i et par dage og må medgive at EPG er pænt ringe, sammenlignet med de 2 Sony TV jeg kender og Yousee digitalbox. :(( Hvis det ikke var fordi det er så langsomt at "zappe" på digitale kanaler, så ville jeg nok ikke bruge det ret meget.

Ud over at EPG ikke er udfyldt, så er det også irreterende at det ikke bare ligger som et "overlay" på kanalen man ser. (Som det gør på andre TV jeg har set.)
Af billen
Så er der sket lidt i sagen. Ringede til LG`s kundeservice og forklarede dem problemet og at jeg ikke var den eneste som som havde dette problem. De vendte tilbage et par dage senere og fortalte at de ville oprette en sag omkring problemet. Jeg vil i løbet af et par dage modtage besøg af en tekniker. Super service fra LG, så må vi håbe at det kan fikses med en firmware opdatering.

Jeg vender tilbage med yderligere info.
Af GrummeKrumme
billen skrev:Så er der sket lidt i sagen. Ringede til LG`s kundeservice og forklarede dem problemet og at jeg ikke var den eneste som som havde dette problem. De vendte tilbage et par dage senere og fortalte at de ville oprette en sag omkring problemet. Jeg vil i løbet af et par dage modtage besøg af en tekniker. Super service fra LG, så må vi håbe at det kan fikses med en firmware opdatering.

Jeg vender tilbage med yderligere info.
Det lyder alle tiders.
Tak for indsatsen.
Af BN
Jeg har også nøjagtig samme problem, og det skal da fikses. Det må LG eller Yousee få løst. Ser frem til hvad din tekniker kommer frem til ;;)
Af Difference
1000 tak for indsatsen billen.
Jeg glæder mig også til at høre nærmere.
Af sbak
Jeg er spændt på om i finder en løsning på problemet.
Jeg overvejer at købe et sl8000 eller et Philips 8404
Brugeravatar
Af Johnjohn
hej billen har teknikeren været forbi ? har selv sl8500 og samme problem
Af billen
Hej igen.

Har snakket flere gange med en tekniker og han har også været forbi og opdatere til den nyeste firmware uden det har hjulpet på problemet.

Hos Lg siger de at problemet ligger hos yousee selvom mit tidligere panasoic fungerede fint med yousee.

Der er ikke mere de kunne gøre her i dk så vil opfordre jer alle til at kontakte Lg omkring problemet for hvis vi er mange kan det være at de er lidt mere samarbejdsvillige.
Af Reonekot
billen skrev:Hej igen.

Har snakket flere gange med en tekniker og han har også været forbi og opdatere til den nyeste firmware uden det har hjulpet på problemet.

Hos Lg siger de at problemet ligger hos yousee selvom mit tidligere panasoic fungerede fint med yousee.

Der er ikke mere de kunne gøre her i dk så vil opfordre jer alle til at kontakte Lg omkring problemet for hvis vi er mange kan det være at de er lidt mere samarbejdsvillige.
Det var da en trist nyhed :( Er der nogen med anden udbyder end Yousee der har samme problemer?
Brugeravatar
Af Johnjohn
billen skrev:Hej igen.

Det var da en bekvem undskyldning LG havde!
nå men ellers nogen forandringer/ forbedringer med den nye firmware?
hvilken version er den opdateret til ?
Af Difference
I forbindelse med yousee's kanalomlægning, har jeg genscannet alle kanaler. ("Full Scan" uden Netværks ID).

Jeg har stillet Land til "--"

Jeg bilder mig ind at EGP'en nu opdaterer en lille smule bedre, dog uden at være perfekt.
Af FriisN
Overvejer selv kraftigt at købe sådan et TV...
Først og fremmest forstår jeg ikke helt problemet? - nogle der vil forklare mig "den dumme" det? :)

Er det KUN med yousee at problemet er?
Bestiller nemlig TDC i morgen...
Af noxity
Jeg kan lige spæde til med lidt yderligere info.

Samsung TV har også problemer med EPG. Det er ikke helt det samme, men stadigvæk. Her er det mini TVet i hjørnet som ikke viser noget billede. Her siger Samsung også at det er ved Yousee problemet ligger.