Diskuter og del erfaringer med danske såvel som udenlandske forhandlere.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af radagast
Er der nogen der har erfaringer med Multimediaworld på Falkoner Allé?
Eller rettere: Har erfaring med dem når der opstår problemer med produkter købt hos dem?
Af kenneth molin
Jeg købte for ca. 2 år siden et Asus bundkort til en maskine jeg selv samlede - da jeg ikke kunne få det til at virke ringede jeg til butikken for at høre hvad jeg skulle gøre.

Her sagde de, at jeg blot skulle sende det ind til undersøgelse for fejl - han tilføjede i den forbindelse, at hvis man ikke fandt fejl på produktet skulle jeg betale for undersøgelsen.

Du må ikke hænge mig op på det, men jeg mener, at han sagde det kostede 400 kr. pr. påbegyndt ½ time.

Jeg ved ikke om det er standard, men det er dog mange penge, når man tænker på at bundkortet kostede 1000 kr. -

Efter råd fra en kammerat sendte jeg bundkortet retur indenfor de 14 dage - pengene stod på min bankkonto 7 dage efter. Rimeligt hurtigt, når man tænker på at de skulle tjekke det først. (det fejlede tilsyneladende ingen ting).

For en god ordens skyld vil jeg lige sige, at jeg købte et gigabyte bundkort i stedet for - dog i anden butik. Det virkede første gang jeg startede maskinen.
Brugeravatar
Af hightower
God service!
Brugeravatar
Af hightower
... indtil idag hvor jeg var inde med mit 7900GT som var begyndt at lave prikker (artifacts/grafikfejl). De påstod hårnakket af jeg havde skiftet køleren og derfor galdt reklamationsretten ikke! jeg må videre med sagen til forbrugerstyrelsen... !:(
Brugeravatar
Af yksa
hightower skrev:... indtil idag hvor jeg var inde med mit 7900GT som var begyndt at lave prikker (artifacts/grafikfejl). De påstod hårnakket af jeg havde skiftet køleren og derfor galdt reklamationsretten ikke! jeg må videre med sagen til forbrugerstyrelsen... !:(
havde du da skiftet køleren?
Brugeravatar
Af hightower
når getmore er datterfirmaet og de erfaringer folk har med dem... hvad kan man så forvente. !:(
Senest rettet af hightower 16 jan 2007, 20:29, rettet i alt 2 gange.
Af Marlowe
Jeg har kun dårligt at fortælle. Jeg havde i følge købeloven ret til at få et nyt bundkort, men de gav mig et brugt bundkort i en hullet pose istedet. I servicecentret var de arrogante og nedladende da jeg brokkede mig.

Jeg talte med en jurist fra Forbrugerstyrrelsen, og havde en lang og tung samtale med MMW's chef hvor jeg truede med anmeldes før jeg fik min ret. På det tidspunkt var der gået over en måned.

I den forbindelse var det også interessant at stå i kø i deres servicecenter og høre fortvivlede kunder blive gjort til grin. F.eks. en der lige havde købt et webcam til ca. 400,- der ikke virkede. De sagde at han selv måtte betale servicetid hvis de ikke kunne finde fejlen og det endte med at han gik med sit defekte camera...

Jeg har aldrig lagt penge i butikken siden da, og jeg kan ikke anbefale andre at gøre det!
Af ozimek
Nu kender jeg ikke den pågældende butik, men det er helt almindeligt, at man skal betale værkstedstid, hvis man indleverer et ikke-defekt produkt til reperation.

Det er surt, men sådan er det MANGE steder.

/Jan