12 sep 2006, 21:41
					 #8888
						        
										
										
					
					Jeg købte for ca. 2 år siden et Asus bundkort til en maskine jeg selv samlede - da jeg ikke kunne få det til at virke ringede jeg til butikken for at høre hvad jeg skulle gøre. 
Her sagde de, at jeg blot skulle sende det ind til undersøgelse for fejl - han tilføjede i den forbindelse, at hvis man ikke fandt fejl på produktet skulle jeg betale for undersøgelsen.
Du må ikke hænge mig op på det, men jeg mener, at han sagde det kostede 400 kr. pr. påbegyndt ½ time. 
Jeg ved ikke om det er standard, men det er dog mange penge, når man tænker på at bundkortet kostede 1000 kr. -  
Efter råd fra en kammerat sendte jeg bundkortet retur indenfor de 14 dage - pengene stod på min bankkonto 7 dage efter. Rimeligt hurtigt, når man tænker på at de skulle tjekke det først. (det fejlede tilsyneladende ingen ting).
For en god ordens skyld vil jeg lige sige, at jeg købte et gigabyte bundkort i stedet for - dog i anden butik. Det virkede første gang jeg startede maskinen.