Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af yaska
Jeg er på udkig efter en ny fladskærm og har set på LG50PS8000 da jeg mener det er et rigtigt godt tv til prisen for øjeblikket men jeg er kommet i tvivl om det også har dvb-c mpeg4 tuner da jeg i forskellige data over tv'et kun kan se at det har dvb-t tuner.Jeg håber at der er nogle der kan være behjælpelig med oplysninger om dette.
Af yaska
:( Hallo er der virkelig ikke nogen der kan svare på mit spørgsmål, jeg syntes da ellers der er mange idette forum der giver udtryk for at de har et LG50PS8000 de må da kunne give mig svar på om de kan modtage kabel tv i digital kvalitet
Af DDTech
Mit LG 50PS8000 har også DVB-C MPEG-4 tuner i, selvom der på forhandlerens side kun stod DVB-T. Hvis du søger her på flatforum, vil du kunne finde flere indlæg om netop dette emne.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
yaska skrev::( Hallo er der virkelig ikke nogen der kan svare på mit spørgsmål, jeg syntes da ellers der er mange idette forum der giver udtryk for at de har et LG50PS8000 de må da kunne give mig svar på om de kan modtage kabel tv i digital kvalitet
Som andre har skrevet, så ville en simpel søgning have sparet dig for at fremtræde som mavesur og utålmodig. Både søgning på forsiden og her i forum.

Her er et link til hvordan du aktiverer DVB-C i PS8000:
http://www.flatpanels.dk/nyhed.php?misc ... 1253876653

Her er tråden der hører til nyheden op opdateringen her i forum:
http://www.flatpanels.dk/flatforum/view ... hp?t=12332
Af yaska
jeg Takker mange gange og det var bestemt ikke min mening og virke sur :) Hverken i maven elller andre steder, jeg har ledt i forum om emnet og har desværre ikke kunne finde det, min fejl beklager :(
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Alt forladt. Det forlyder at LG ikke har lagt den nævnte opdatering på deres TV fra fabrikkens side, så man skal stadig selv opdatere den så DVB-C virker. Dvs. det vil være en god idé at gemme linket til artiklen om opdatering.
Af therunemeister
Alle nye PS8000 er opdaterede fra fabrikken. Intet problem. Men som jeg har nævnt mange gange her på forummet kan der være problemer med forskellige CA moduler i denne skærm. Hvis du ikke skal bruge et CA modul for at se kabel tv, så er der ikke noget problem. Fed skærm.
Af yaska
Tak For svarene det var dejligt med en hurtig respons, jeg har nu besluttet mig for at mit nye tv bliver et LG 50PS8000 så nuer det bare med og finde et til en rimlig pris og hurtig levering :)
Af Perfod
vælger du danmark som land er der stadig ikke DVB-C tuner i det så vælg sverige eller et andet land når du sætter tvet op så spiller det max..

dog er der retention problemer , lev med dem, eller find et andet tv.