Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af toadbob
Nu sad jeg og kiggede på det indlæg med Januar tilbud, og jeg må indrømme jeg faldt over X10Y da den er ret billigt. Jeg har læst testen og andre test af den også, men kan dog ikke lige se hvad der skulle gøre at jeg skal vælge C10Y som jeg får at vide fra mange kammerater jeg skal. Så vidt jeg kunne snuse mig til på Panasonic's egen hjemme side var det at den havde 1 HDMI mere end X10Y?

Jeg er en mand der går op i min playstation 3 med min søn, jeg bruger den til spil med fart på, og har efterhånden en bred samling af Blu ray og de ses tit. Jeg har et surround set jeg køre til, Lifestyle 28 fra Bose, så det skal være noget ordenligt :) - Jeg har haft G10 i tankerne, men synes X10Y var meeeget billigt så den tog min opmærksomhed. Håber ikke jeg laver et indlæg jeg kunne finde svar på, ellers må i guide mig - synes jeg har kørt forumet tør for svar.

Toad!
Af BrianH
X10Y er de fleste steder billigere end C10. De er vist begge ved at udgå af produktion, så det er snart hvis man vil have et.

Spørgsmålet er hvad de nye modeller kommer til at koste...
Af Emilos
Hvad er det for et indlæg med januar tilbud? Henvis mig lige til det engang :)
Af LHS
Hejsa, jeg mener lige det er omvendt, at det er X10Y der er bedst, er ihvertfald den vi købte igår til 4900 i føtex :-)

Efter vi søgte her og lidt andre steder, var det den der blev anbefalet frem for C10
Af BrianH
LHS skrev:Hejsa, jeg mener lige det er omvendt, at det er X10Y der er bedst, er ihvertfald den vi købte igår til 4900 i føtex :-)

Efter vi søgte her og lidt andre steder, var det den der blev anbefalet frem for C10
X10Y er er "dyrere" tv end C-modellen, men af en eller anden grund kan det købes billigere mange steder - sikkert pga af det større volumen det bliver solgt i
Af Jacob23
LHS skrev:Hejsa, jeg mener lige det er omvendt, at det er X10Y der er bedst, er ihvertfald den vi købte igår til 4900 i føtex :-)

Hvad mener du med, at du mener det modsatte? i siger begge det samme nemlig at x10y er bedre end c10y
Af Jacob23
Eller er det mig der har misforstået noget?
Af LHS
Nej du har ret, mig der misforstod indlægget, sry