04 jan 2010, 20:29
Nu sad jeg og kiggede på det indlæg med Januar tilbud, og jeg må indrømme jeg faldt over X10Y da den er ret billigt. Jeg har læst testen og andre test af den også, men kan dog ikke lige se hvad der skulle gøre at jeg skal vælge C10Y som jeg får at vide fra mange kammerater jeg skal. Så vidt jeg kunne snuse mig til på Panasonic's egen hjemme side var det at den havde 1 HDMI mere end X10Y?
Jeg er en mand der går op i min playstation 3 med min søn, jeg bruger den til spil med fart på, og har efterhånden en bred samling af Blu ray og de ses tit. Jeg har et surround set jeg køre til, Lifestyle 28 fra Bose, så det skal være noget ordenligt
- Jeg har haft G10 i tankerne, men synes X10Y var meeeget billigt så den tog min opmærksomhed. Håber ikke jeg laver et indlæg jeg kunne finde svar på, ellers må i guide mig - synes jeg har kørt forumet tør for svar.
Toad!
Jeg er en mand der går op i min playstation 3 med min søn, jeg bruger den til spil med fart på, og har efterhånden en bred samling af Blu ray og de ses tit. Jeg har et surround set jeg køre til, Lifestyle 28 fra Bose, så det skal være noget ordenligt
Toad!